Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!
tiden går aldeles för fort
På Moa kollade de inga kunskaper - vägning, mätning, läkarkoll gjordes.
Hon har varit rejält snorig hela veckan, det har forsat från näsan och så har hon riktigt illa hosta, låter hur slemmig som helst och hostar minst 6 gånger på raken innan hon är klar
Sova ... hade inte varit dumt.. inatt var den bästa natten på två veckor, hon vaknade
bara fyra gånger mellan 2-5
Hon är tuttig men vill inte ha mat, blir arg när det kommer mat men nappen duger inte.. hopplöst. Antar att det är hennes mammighet som slår igenom även på nätterna, för när jag vänder henne mot sambon/ han tar henne till sig så får hon panik och slänger sig mot mig igen. Sen när han gått till jobbet spelar det ingen roll hur långt bort jag lägger henne, hon når att sparka på mig ändå
Sen fattar jag inte hur hon kan vara så jäkla morgonpigg, halv sex/halv sju har det varit som gällt nu senaste dagarna. även när hon inte kommer till ro förrän 23 och vaknar 6-7 gånger på en natt.
Köpte en tidning igår där det stod att de behöver sova 13 timmar minst i denna åldern... jo tjena,. inte denna ungen iallafall!
Igår började vi med sempers god-natt välling, den var skitäcklig tyckte hon.. men vi får väl ge det ett par dagar.