Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

inte 5 juni iaf haha, så mkt vet jag, jag är tvingad att vara funktionär på våran tävling vi har som vi inte satt ut någon propp för än så vi kan inte få anmälningar... JAG HATAR FÖRENINGAR!!!!!!!!!!

haha asså det e så sjukt vad fort det går, lykke sätter sig ju upp nu o sitter o har sig, helt sjukt vad stadig hon är alltså!

Ja mig spelar det ingen roll! Comfort och Nisse får komma med förslag hehe.

Inte förvånad att Lykke sitter nu, hon var ju grymt nära sist vi fikade! Duktig liten tjej! :love:

Vad duktig hon är!

Moa kommer aldrig lära sig sätta sig, hon ska ju bara stå upp eller ligga på mage /säla sig hela tiden:p

och snäckan lärde sig idag att stå på alla fyra i soffan, kommit på att golvet är för halt...

I morgon ska vi köpa en matta att ha i vardagsrummet, som inte glider. Chelsea blir galen av att bara glida baklänges på hala golvet :D

Idag var vi på mitt jobb och handlade, och då fick C prova att sitta i kundvagnens sits för första gången. Hon satt som en kung! Såååå nöjd och tittade på allt och alla och var superglad! Extra bra efter jag köpt en påse potatis som stöttade henne lite på ena sidan, perfekt ;)
Men höll oftast med båda händerna i fram och satt jättebra!
Nu kunde jag storhandla ensam, annars har jag ju vagnen med och får inte med mig så mkt saker :idea:

Snorig är hon lillstumpan, men varit så glad och pigg idag så jag har aldrig sett maken! Alltså, sjukt glad! :eek:

Härligt! Snäckan har just somnat efter att ha varit speeeeedad i 7 timmar efter en trist tågresa. Vi var familjen taikon, hund, vagn, väskor, bebis, jag i massa sjalar.....Ni förstår. Skönt med lagad mat och fullservice dock, och kul med utflykt till föräldrarna.
Jag kan aldrig storhandla, har ju inte körkort:D Vi får testa i sommar på landet:)

Men resan gick bra iaf? Ni lever ju verkar det som ;):D

Jag kan inte hålla mig från jobbet, så veckohandlar haha. Men såg i går att vi fått nya kläder på min avdelning, ska ha hatt/mössa på oss!
Först tänkte jag: :eek: men sen kom jag på! Behöver inte fixa håret på morgonen! :banana:

KL.
Hörrni flickor, nu håller jag på å sälja min gamla pickup ska förmodligen få 4000 kr för den och jag tror att det räcker för att finansiera en ny stockholmsresa med hotell och hela rubbet!
Är så glad för jag behöver verkligen inte ha 3 bilar (sambon har ju 5 st så vi har ju några i reserv :angel:) och nu blir jag av med skiten!
Och jag får ju en skaplig reskassa :D.

Nu får vi komma på ett bra datum!
21 juni börjar jag att jobba, så innan dess kan jag närsomhelst.
Det är inte omöjligt att jag kan komma ner efter 21:a juni heller, jag jobbar ju bara 3 nätter i veckan så jag är ganska flexibel :).
Comfort får bestämma!

Men är ni inte sugna på tvådagars-träff då?
Isf måste jag kika på hotell :laugh:.
Jag skulle ju kunna komma på en tisdag och åka hem på en onsdag :idea:.
Vad säger Comfort om det då?

jag måste kolla lite nogare, som det ser ut nu kommer det kosta 550 kr per resa:eek:

Usch, rena rånet ju!
Måste ju bli billigare att ta bilen, men ack så krångligt för en bonne och ta sig fram i den där stress-stan :crazy: :D.

kl

lykke är sjuk sjuk för första gången, hon har feber o snorar och gudars skymning, no sleep no sleep för vår del...
har en sån där som man suger ut snor ur näsan med, koksaltnäsdroppar o shiet, hon är inte glad. spec inte om man ska torka snoret.
ysch ysch.

kl

Chelsea har tappat bort sin favoritleksak! Minns att hon lekte med den vid matbordet i onsdags, sedan dess har vi inte sett den. Och den har inte följt med ut heller, så någonstans hemma bör den vara!
Så fram med era krafter nu och hjälp mig "se" vart den finns! :D

Idag kom ett paket på posten med ett fotbolls matchställ! C´s farbror och "plast farfar" har varit i skottland och då hade de köpt dressen till henne!
Såå söt fast vitt inte är smickrande på ett jättebebis ;):love:

30954627.jpg

Puss mamma!

Mer bilder i bildtråden!

:love: Mysbild!

Favoritleksaker brukar hamna bakom eller under soffan här. Som en magnet.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 957
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama