Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

JA! har jättenära dit (eller ja 5 mil så det är nog bara vi bönner som tycker det är nära:D)

Moa har gosat, dreglat och slafsat mycket på min hals senaste dagarna. Jag trodde att det var att ho var gosig som vanligt, men nu insåg jag varför.
Jag har ett födelsemärke där som hon försöker suga på!:rofl:

Ja det är samma när jag skall stor handla, jag har 3,8 mil till eksjö och det tycker inte jag e långt men när mamma eller nån är på besök tycker dom det är skit långt hehe, ja det måste vara vi bönner som tycker att folk gnäller lite för mycket för några extra mil :rofl::rofl::rofl:

Haha ja hon kanske tror att det är något ät bart du har där, Indra slänger sig och biter på allt hon kommer åt, näsa hals fötter bord och hund, Tänderna kliar verkligen på henne nu.

Tänder är kul, hittade två nya på min idag (aj), så två uppe på väg, och så har hon fyra nere. Ser lite ut som en mycket söt bulldogg när hon är arg:D:love:

Ett mycket tjusigt garnityr:D

Krypandet går dock sådär, hon paddlar sig fram- sjukt fort. Varför krypa när man kan snurra sig fram på mage? Hon siktar i alla fall på sladdar och eluttag, precis som jag förutspådde.
Sen äter hon kopiöst just nu, går mycket energi på att paddla.

Du får redan nu frigöra nästa onsdag, hörru:mad: Du får skaffa onsdagsaupair:D:idea:

Living on the edge, förstås! :D

Ja nån sommarjobbandefjortis skulle jag kanske ha råd med, men det är ju inte sommar än. :cool:

Btw, är det fint väder imorgon kan ni köpa B&J's i glassbaren och sen sätta er ute i solen. Finns ett litet grönområde utanför hotellet typ... Tyvärr kan jag (förmodligen, jag ger inte upp hoppet helt än ;) ) inte komma. :(

Tänder och krypa... näää verkar vara långt borta för oss hehe. Men det är nog skönt har jag ibillat mig, att det inte kommer så tidigt! :D

Nu förbereder jag gäst-anstormning här hemma, ska ju på bröllop i morgon och vi agerar gäststuga idag-söndag. Men Chelsea blir nog glad, farmor och faster kommer ju som ska hålla på med henne hela tiden. Eller är det kanske mamma som blir glad då? ;)

Hoppas ni får en trevlig fika... liiiite avdundsjuk är jag allt! :D

Jag har en sovvägare. Hon vaknade när vi kom ner till tunnelbanan, sen dess fullt ös... Sen började det hagla (jäkla breccia_ dansade väl regndansen av misstag) blev jättevarmt så alla kläder klibbade på kroppen, Snäckan började illvråla ilsket så jag fick bära henne istället, men annars är vi glada:D

Gillar vårt nya fikaställe:)

Nämen snäckan då!
Vi missade bussen men var glad ändå. Nåt hagel var vi inte heller med om, det var nog snäckans humör som påverkade ert väder. :D

Gillar också nya stället, men nästa gång vill jag prova bakelser. :d

ja nästa gång tar vi fikastället med fotöljer ju! dom hade läskig snygga chokladgrejjer...

Bakelseeee! Vart var ni någonstans? :banana:

Vi har Chelseas farmor m sambo och farbror på besök, så hon fick vara uppe lite längre för vi skulle inviga grillen :d
Testade selen som vi inte använt på säkert 2 mån. Tänkte att hon säkert skulle tvärvägra den, men på 5 min hade hon slocknat haha.

I morgon blir det bröllop! Foton kommer efteråt! :idea:

Ja, det är alltså inte vårt bröllop ... men trevligt ska det bli. Chelseas farfar ska gifta sig :idea:

Roligast blir att se min sambo i kostym, han har aldrig haft ngn :banana:

Liljeholmen:D Har blivit riktigt trevligt, när jag bodde i krokarna var det bara psykfall som rasslade runt där, och jag sprang hem om jag varit ute eftersom jag inte vågade vänta på buss/tvärbana på natten:o:D

kl

Ni måste beställa bra väder för jag har packat vår-garderob :D

Sen ett problem, eller ja inte problem, men jag har ett presentkort på name-it som jag tänkte uttnyttja där uppe för en jacka till tjejen, men nu när jag kollade finns det ingen butik i centrala stockholm!!
INTE EN BUTIK I HELA CENTRALA STOCKHOLM!! :eek:

Och inte har jag nån aning om vad orterna runt omkring sthlm heter heller, så skratta inte åt mig nu, men jag lägger in några namn: Vällingby, skärholmen, sollentuna, uppsala. Att uppsala ligger i fjollträskland vet jag men är nåt av de andra närmare? Skulle nån av er isf vilja ta en shoppingrunda med oss? *fjäsk fjäsk blink*:D

Moa äger ingen jacka än utan jag bylsar bara på henne en massa tröjor när vi ska ut:o

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 957
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama