Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Du hann före:D

Då fikar vi på fredag, om det inte dyker upp nåt trassel för acdc-brudarna:D

kl

Comfort - du åker ju till ullared hela tiden :D du ska möjligtvis inte dit innan storträffen?

haha nej det ska jag tyvärr inte:p vad ville du ha? *nyfiken i en strut*

ahh, ok, det har jag inga på lager:p

Åh fy flen, Moa har blivit så grymt mammig!! Hon blir helt förstörd bara jag går mot dörren ut ur rummet, skitjobbigt!! Sambon har jobbat hemifrån idag så har varit hemma hela veckan och kunnat trösta henne, men imorgon jobbar han igen och jag kommer inte kunna lägga ner henne är jag rädd:(

och så sover hon sämre än nånsin, skitdåligt!
Skitvecka!

Dösjuk (vilket vi har kommit fram till var matförgiftning)
Mammigt barn
som inte vill sova.

Tur att jag kan trösta mig med fika nästa vecka!! :D

Du får en helt egen tårta efter det där! ;)

Börjar också märka av separationsångest här, gnäller så fort hon ser någons rygg... :p

Härligt, välkommen i klubben:D

Snäckan börjar gråta om jag går. Om sambon går. Om hunden rör sig. Om någon ser ut att vara på väg nånstans. Kallas här hemma bordercolliesyndromet. Nu har dt hållt på i dryga 1½ månad, och börjar bli bättre.

Däremot har min ökat på snacket ordentligt, dadada, hä-dä, ajajaj, an-te och ööööööööööö är favoriterna. Det är roligt! Förut var det mest öööhöhöööö i en hög irriterad tonart:D
Kryper inte, men ligger och stretar med rumpan i vädret och drar sig framåt och bakåt, samt snurrar på
magen i högt tempo i cirklar för att komma dit hon vill...alltså mot eluttag, sladdar och hunden.

Fika ska bli jättekul!

amen det vill jag ju inte höra att det kan vara så länge:mad:
:p

Snart kryper hon nog!:)
Moa har helt glömt av hur man roar sig själv, kör ner munnen mot golvet och gallskriker, sen när hon är ledsen låter det mmamamama:cry:

Jäkla unge till att dra mig i dubbelhakan, hon gör den ju längre!!!:eek:

jahaa... gissa vem som ligger bredvid mig, gnagande på sin badanka och sparkandes på mig?
*tadaa* MOA!!!

Hon blåvägrar sova.

jaha... :p jag vet inte hahaha!

luckan har sovit nästan till sju två dagar i rad, jag känner mig så pigg o fräsch o utvilad! :D

jahaa... gissa vem som ligger bredvid mig, gnagande på sin badanka och sparkandes på mig?
*tadaa* MOA!!!

Hon blåvägrar sova.

Och natten blev inte ett skit bättre. Hon somnade runt 00 efter idogs sparkande och gnällande, och vid varje matning (med en timmes mellanrum) tog det evigheter innan hon kom till ro. Har vi sovit sammanlagt 3 timmar inatt överdriver jag nog... fattar inte hur hon kan va så pigg om dagarna när hon sover så lite?

Förstår inte heller hur de klarar sig med så lite sömn ibland. I går hade Chelsea endast ett par snabba powenaps under dagen, men var på jättebra humör hela tiden!
Hon brukar lägga sig runt 19-19.30 men i går var det AIK på tv kl 19 så tänkte att hon kunde få slumra i min famn ammandes... men det går inte längre hon är alldeles för nyfiken på allt runtomkring :D Så hon lade sig kl 21, trött men inte gnällig. Att de orkar!

Ojojojojoj här är jag, vet inte ens när jag orkar sita vid datan senast, vi har haft så mycket med trädgården att göra och sen har jag varit lite dålig så har inte orkat sätta på datan, märkt att den var helt igen dammad i morse haha :rofl::rofl::rofl:

Jo jag hade tänkt komma, har hittat en bil att låna nu och så, nu åter står det bara ett problem jag försöker lösa. HUNDEN! Letar efter nån som har lust och ork att ha en galen schäfer korsning som höglöper och inte lyssnar alls :p

Så hittar jag bara nån som kan ta henne så kommer jag & Indra =)

Ja indra har INTE börjar krypa ännu men är på g, i går stog hon på alla fyra och kröp ett steg men sen gick det för fort och störtade med huvudet före rätt ner i sängen som tur var hehe, hon är jätte snorig och halv dan så tror verkligen tänder kommer snart för det är vast i munnen på henne och äter på allt i sin väg, tex bord mammas ben hundens svans så man får passa sig hehe, kör runt i sin gåstol som en galning så för nån dag sen körde hon över hundens svans och Diva (hund) bara gnällde till och ville inte komma fram på nån timma hehe :P INDRA är OND :devil:

Jaaa vad roligt om du också kommer!! Ju större träff desto roligare! :banana::banana::banana:

Jo precis så jag hoppas jag hittar nån som kan ta diva, för kan inte lämna henne hemma så mpnga timmar själv. Så hittar jag inte :cry: någon hundvakt får jag ta och komma på nästa trätt,

Comfort: Jag skall ner till kalmar i slutet av maj för att handla på ikea då kan vi ha en liten mini träff och det var där du bodde :D

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 957
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama