Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hmm, kanske det! Eller Gärdet? Där är ju hundvänligt så det förslår.
Gillade förslaget om Ågesta, men efter en fundering har jag kommit fram till att jag helst träffs nånstans dit jag kan promenera eller ta tunnelbanan. Vagn är inget kul på andra bussar än 4:an som är låg.
förlåt men gärdet totalvägrar jag haha! på tok för långt in när man måste åka bil en bit och vi har aldrig åkt kommunalt så kan inte riktigt med o göra det så långt första gången tror jag. blir ju dessutom bökigt på gärdet med parkering etc för o inte tala om rusningstrafik, samma sak vid gullmars förvisso men där man kan ändå parkera vid globen eller så.
ågesta går ju för övrigt att åka t-bana till även om det är en promenadbit då också, kom på det bara när jag tänkte på t-bana.
jag undviker ju helst ställen där det blir massor av äcklig trafik på vägen hem sen...
hur långt då? Jag brukar ju ändå gå globen tur-och retur när vi fikar, så en promenad är inget problem. Däremot saknar jag lokalsinne.
En kvart- tjugo minuter är lugnt. Sen blir jag hungrig
Jag ska natta nu så svara mer senare, men promenad är jag på! :-D Ska vara fint väder på tors så då kan man ju bara stanna till på bra plats och ha med sig lite egen fika?
OM man skulle ta ågesta så tror jag eg inte det tar så lång tid att gå från farsta strand men jag vet inte hur man ska gå... bara själva "bilvägen" men det finns säkert en bakväg/parkväg... ska försöka kolla.
Äsch, jag vet inte om jag kan alls. Jag ORKAR inte en längre utflykt med två ungar och en hund. Och ska jag slippa det måste jag vara hemma senast 2 på onsdag, t ex.
Ja större bakelser tackar man inte nej till
Men Bullen, din karl skulle ju leta upp ett bra fik till oss sa han ju
Trött av babysim? Japp! Hon fick mat när vi var klara (skippat det innan) och det var tydligen ett smart drag - sov TVÅ timmar efter simmet! Minns inte senast hon gjorde det faktiskt...
Hästmänniskan
Hej!
Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips.
Har hästar i ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.