Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Kan iofs ha fika med oss och köra lite strandkantspicknick?
Måste kolla om jag är fri först. :)

hmm, kanske det! Eller Gärdet? Där är ju hundvänligt så det förslår.

Gillade förslaget om Ågesta, men efter en fundering har jag kommit fram till att jag helst träffs nånstans dit jag kan promenera eller ta tunnelbanan. Vagn är inget kul på andra bussar än 4:an som är låg.

Trodde för övrigt att det stod i bebisformuläret att de blir TRÖTTA av babysim.

Min har tjutit glatt sen badet, som slutade vid halv tre... Tror hon har slutat sova dagtid.
Men men...så länge hon är glad så.

förlåt men gärdet totalvägrar jag haha! :eek: på tok för långt in när man måste åka bil en bit och vi har aldrig åkt kommunalt så kan inte riktigt med o göra det så långt första gången tror jag. blir ju dessutom bökigt på gärdet med parkering etc för o inte tala om rusningstrafik, samma sak vid gullmars förvisso men där man kan ändå parkera vid globen eller så.

ågesta går ju för övrigt att åka t-bana till även om det är en promenadbit då också, kom på det bara när jag tänkte på t-bana.
jag undviker ju helst ställen där det blir massor av äcklig trafik på vägen hem sen... :p

jag kan baka o ta med mig oxå om nån vill. jag gillar o baka haha!

funderar på naturomr nära t-bana, låter normalt som faen. det finns ju men allt jag kommer på är det ändå en bit att gå från t-banan...

hur långt då? Jag brukar ju ändå gå globen tur-och retur när vi fikar, så en promenad är inget problem. Däremot saknar jag lokalsinne.
En kvart- tjugo minuter är lugnt. Sen blir jag hungrig:o

Jag ska natta nu så svara mer senare, men promenad är jag på! :-D Ska vara fint väder på tors så då kan man ju bara stanna till på bra plats och ha med sig lite egen fika?

Kan parkera i globen och promenera därifrån :idea:

jag kan inte på torsdag :p

OM man skulle ta ågesta så tror jag eg inte det tar så lång tid att gå från farsta strand men jag vet inte hur man ska gå... bara själva "bilvägen" men det finns säkert en bakväg/parkväg... ska försöka kolla.

Äsch, jag vet inte om jag kan alls. Jag ORKAR inte en längre utflykt med två ungar och en hund. Och ska jag slippa det måste jag vara hemma senast 2 på onsdag, t ex. :(

Men ska vi ta globen som vanligt den här veckan också då? Och så klurar vi vidare på ett friluftsalternativ.

Haha menade ju onsdag :D

Jag är öppen för allt bara jag får lite socialt umgånge och en liiiten fika ;)

Jamen samma här. Skulle ju vilja hitta ett fik med större bakelser, men men.

Ja större bakelser tackar man inte nej till :D
Men Bullen, din karl skulle ju leta upp ett bra fik till oss sa han ju ;)

Trött av babysim? Japp! Hon fick mat när vi var klara (skippat det innan) och det var tydligen ett smart drag - sov TVÅ timmar efter simmet! :eek: Minns inte senast hon gjorde det faktiskt...

Chelsea har hittat världens högsta tonart och sitter och tjuter heeeela tidenn och ser jätteglad ut efter varje tjut... knäppunge! :D

Kanske finns det något på gångavstånd ändå? Vi kan ju promenera över bron tillsammans. :)

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 961
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 594
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama