Sv: Höstföräldrar 2011
Jag har oxå skrivit ihop nåt kort bara om första förlossningen, vad jag önskar för bedövning och vilka önskemål sambon har tex.... Förra gången frågade de honom om han ville se när huvudet kom ut, det ville varken han eller jag och då tittade de jätte snett på oss! Så det skrev vi in att vi inte vill bli tillfrågade, samt tex att vi inte vill ha några studenter med vid undersökningarna m.m...
Blev inte riktigt en a4 med lite större text... Läst om de som skrivit flera sidor! Men då tror jag chansen är mindre att de faktiskt får tid att läsa allt och komma ihåg allt vad där stod...
Första fl hade jag oxå skrivit ett brev men det var ganska uppenbart att de inte ens kikat i det :/
Fick med ett papper sist från Mvc där vi skulle skriva i en förlossningsplan men eftersom vi redan skrivit ihop en så tar jag med den klara istället, hon ville visst diskutera den och fl lite.
Ringde föresten bm igår o frågade om möjligheten att bli igångsatt...
Hennes första kommentar var: -Det blir man ju aldrig.
Så det såg väl inte så ljust ut
men hon ville inte diskutera det över telefon utan skulle ta det nästa vecka, känner bara att det börjar bli tajt om tid :/
Att det ska skilja så mycket på vilket län man bor i, jag har läst om jätte många som blivit igångsatta pga en timme till bb o snabba fl!
Aja får se vad hon säger
Blev ingen vattengymnastik för mig idag, orkade inte helt enkelt!
Igår kändes det som att ännu en förkyldning var på g men idag är det borta, bara helt enormt trött...
Börjar bli bra less på magen nu! Ivägen hela tiden, kan ju inte ens hjälpa sonen på med skorna längre! Och han har blivit trottsig som bara den! Vet inte om det är för att mycket kretsar kring magen ju kanske? Ska köra med mig hela tiden! Mamma gör det, mamma hämta det, mamma klä på mig! Så låter det hela tiden! Arg blir han med när jag inte "lyder"!
Hoppas det går över snart :/