SVT nyheter:
”Stor brist på krockar i hela Europa”
*kockar
Nollvisionen har fått sig en törn när man frångår den och vill ha mer krockar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SVT nyheter:
”Stor brist på krockar i hela Europa”
*kockar
Dambinda med salt
Låter ehh mindre trevligt
Vem vill ha det, varför?
Buketråd om att dammbinda på ridbana.
Alltså jag tänker inte att bindan ligger på ridbanan, utan att någon använder saltade bindor när de rider på ridbanan.Den läser jag fel på HELA tiden. Varje gång jag går in så blir jag förvånad........så mycket frågor...
-varför ligger det en dambinda på ridbanan?
-Varför är den full med salt?
-Varför tar man upp det på buke?
Haha va? Skrev in lite snabbt så jag inte skulle glömma, utan att läsa vad som stod innan, medan jag fixade frukost. Men sneglade uppåt och såg detta!"Att dejta ett barnbarn"
nej, längta efter var det visst. men alla är vi väl barnbarn till någon antar jag
Eftersom den är utbruten ur dejtingtråden tror jag hjärnan bara slår ihop orden hejvilt hahaHaha va? Skrev in lite snabbt så jag inte skulle glömma, utan att läsa vad som stod innan, medan jag fixade frukost. Men sneglade uppåt och såg detta!
Tur man inte är helt ensam, för hur sjutton får man längta efter till dejta trodde jag var ensam om den felläsningen!
och här läste jag det som att dom skulle visa upp sina pass (eller id-kort) innan dom får lämna framridningen.Tittade in i en tråd om framridning inför dressyrtävling. Det står i ett inlägg 'Brukar vissa pass efter...' och läser oundvikligen visa pass istället och tycker det känns lite onödigt att lägga pass när man rider fram för en tävling som bara ska innehålla tre gångarter. Och kul att folk tävlar dressyr på femgångare. Men så var det ju inte.
Åh, nej tack. Nöjd med det jag redan ärvt tror jag.Ett exempel på något som nedärvs retroaktivt…
Vore ju lagom jobbigt sådär. Ska vara recessivt förstås.