Hööks Vår/Sommar 2017

Och angående nya katalogen. Hittade typ noll och ingenting som intresserade mig. Först hittade jag en tröja som jag älskade, tills jag såg att huvan var en enda stor reflex.
Ett par sandfärgade akryllindor föll mig i smaken, men jag använder ju inte riktigt akryllindor så det blev inget av :p

Billigt blev det i alla fall ;)

Är det någon som hunnit prova nya dressyrgjorden? Den en bredare platta på för 749?
Är det en ok variant på den typen av gjord? Följsam?

Mina hästar kan ha vad som helst men jag gillat den typ av gjord då den ser komfortabel ut.

Någon som har känt och klämt på detta? Är så sugen på det till min connemara - irländskt grönt :love:
400241-40_1.jpg

Någon som har känt och klämt på detta? Är så sugen på det till min connemara - irländskt grönt :love:
400241-40_1.jpg
Jag har köpt dressyrvarianten + lindorna. Ganska tunnt men det känns som bra kvalitét. Snygg grön färg. Har inte prövat det än för jag har inte köpt hästen ännu. :o

Jag har köpt dressyrvarianten + lindorna. Ganska tunnt men det känns som bra kvalitét. Snygg grön färg. Har inte prövat det än för jag har inte köpt hästen ännu. :o
Härligt! Stämmer färgen överens med bilderna på nätet/katalogen? :) Oops, men det är bra att vara förberedd :angel::D

Härligt! Stämmer färgen överens med bilderna på nätet/katalogen? :) Oops, men det är bra att vara förberedd :angel::D

Ja, färgen stämmer med verkligheten, det är jättesnyggt. :up:

Jag tänker så här att om jag gör lite småinköp innan hästen så blir det billigare den dagen jag väl hittar rätt häst. :angel:

Ja, färgen stämmer med verkligheten, det är jättesnyggt. :up:

Jag tänker så här att om jag gör lite småinköp innan hästen så blir det billigare den dagen jag väl hittar rätt häst. :angel:
Åh va sugen jag blev på att klicka hem det nu då :D

Helt rätt tänkt! :angel:

Hämtade katalogen i butik igår (och glömde den sen i jobbilen...). Bläddrade igenom den iaf och gillade verkligen nya ridbyxan Lioni, behöver nya tävlingsbyxor och de fanns i vitt så blir nog köp framöver. Pikétröjorna såg jättefin ut på bild, men av erfarenhet vet jag att passformen inte alls funkar på mig. Flera av tränsen tycker jag är riktigt fina, men jag behöver verkligen inte fler så kommer inte köpa nåt. Däremot vill jag ha fleecetäcket Cecina för jag behöver verkligen ett nytt tävlingstäcke och det är supersnyggt!

Lite kul att Hööks har fått ett egendesignat Amigotäcke också haha!

Vilket är det?

Någon som hunnit kolla på nya stöveln Mendoza? Ser inte sååå snygg ut på bilderna, ser lite knöglig ut i lädret, så undrar om den är bättre live?

Har ni beställt skor från hemsidan någon gång? Både jag och min mamma köpte vars ett par champion som vi tidigare provat i butiken. När vi väl fick hem dom var dom så små att foten knappt gick i.
Jag gav dom en chans och har haft dom i stallet två veckor nu och dom är fortfarande lika små.

Har haft ett par innan som jag köpte i butiken. Har aldrig varit med om att det varit sån skillnad på provade skor och nya :crazy: får sälja dom och köpa nya..

Mood just nu: :arghh:
Såg att de hade fått in ett par jättefina stövlar (Mendoza eller vad de hette?), men de är för långa för mina ben. :arghh:
I storlek 37 var de 35 cm breda - vilket är perfekta för mig, men 45 cm höga. Mina ben är bara 43 cm långa. :arghh: :down:
Någon som vet om de krymper/sjunker ihop? :angel:

Såg att de hade fått in ett par jättefina stövlar (Mendoza eller vad de hette?), men de är för långa för mina ben. :arghh:
I storlek 37 var de 35 cm breda - vilket är perfekta för mig, men 45 cm höga. Mina ben är bara 43 cm långa. :arghh: :down:

Vågar nästan lova att de gör det, om de inte är riktigt hårda eller förstärkta med skena i baksömmen.

Borde inte vara några problem alls, Hööks stövlar brukar inte vara stenhårda som redan nämnts. Jag har haft stövlar som varit betydligt mer än två cm 'för höga' - dubbla kilar, lite trixa för att knäppa och lite plåster och tålamod när de rids in så blir det bra ;)

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 195
Senast: Sirap
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 942
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 924
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar