Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var i min lokala butik idag och tittade lite. Flera tröjor såg högst intressanta ut!
Som den träns-o-man jag är så kunde jag inte låta bli att titta på tränsen också
Remonttränset Martone är verkligen to-die-for; så mjukt läder! (Detta ska jag bara ha!)
Även aachentränset Morley var faktiskt väldigt fint och mjukt, sitt låga pris till trots!
Däremot blev jag lite besviken på A.T Meldon, det var väldigt hårt och matt tyckte jag
Hur var nosdelen? Köpte Shefford i julas, men nosdelen var så lång att jag fick lämna tillbaka det, ringarna hamnade ovanpå bettringarna.Köpte remonttränset och de rosa fritidsbyxorna
Köpte remonttränset och de rosa fritidsbyxorna
Hur var nosdelen? Köpte Shefford i julas, men nosdelen var så lång att jag fick lämna tillbaka det, ringarna hamnade ovanpå bettringarna.
Funderar på om min häst är missbildad eller nosgrimman stor
Nosdelen var nog normal tror jag.
Men det är lite knepigt i storleken. Sidostyckena hamnade näst längst ut och nosgrimman gaska långt upp och på näst innersta hålet.
@Dressyrtjejen_97 Kan fixa det imorgon om jag kommer ihåg
Hur var nosdelen? Köpte Shefford i julas, men nosdelen var så lång att jag fick lämna tillbaka det, ringarna hamnade ovanpå bettringarna.
Funderar på om min häst är missbildad eller nosgrimman stor
Vi har diskuterat det innan, det är ju trist om det är så, jag upplever tvärtom att de är stora i storlekarna.Personligen har jag lackat ur på Hööks. Varje år krymper storlekarna och dessutom blir själva storlekarna mindre och mindre trots vad de sägs ha för storlek. Det är nu enbart en affär för små smala tonårstjejer. Det finns två ridbyxor i större storlek än 44 (jodhpursridbyxor, infa helskotta vanliga), ett par stövlar större än 41, men då enbart med smala/normala skaft, ytterst få toppar/jackor större än L. Och även de få som finns i de större storlekarna är extremt små i storlekarna så jag som har XL pga breda axlar kan i alla fall inte ens få i armarna. I vanliga klädaffärer fungerar XL fint.
Nej Hööks har blivit en skräpaffär. Det finns mååånga ryttare som är kraftiga, långa och med stora fötter, och då går iaf jag hellre till den litet dyrare med kvalitet som faktiskt ser till att ha ett brett sortiment, även för att köpa andra saker än kläder just för att de vänder sig till alla, både stora och små. Varför öht gynna Hööks även på småsaker!