Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Angående katalogen så har jag för mig att man måste beställa den om man inte köpt nått på ett tag?
Och jag tycker framsidan av katalogen var tråkig. Alltså hästen är ju hur snygg som helst men bilden känns platt, tråkig och ofärdig? Som att det fattas nått.
Den vinröda/plommon färgen äääälskar jag! Jag hittade ridbyxor, vaxjacka och lite annat som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Men just nu vet jag inte om jag kommer att ha användning för nått sånt..
Ja så är det. Man får den bara automatiskt om man handlat på postorder.
Gäller det verkligen om man är medlem i deras kundklubb? För jag har inte handlat på postorder på typ flera år..
Ja. Enligt dem själva.
Har diskuterats varje år varför vissa får katalog automatiskt och andra inte. Hööks har svarat att om man inte beställt på postorder måste man beställa katalogen om man vill ha den (eller hämta i butik).
Det finns tyvärr ingen automatisk koppling snart kundklubbsmedlemmar får den (dumt nog).
Trots detta så får vissa som inte handlat på postorder katalogen, och vissa som har handlat på postorder får den inte.
Ja. Enligt dem själva.
Har diskuterats varje år varför vissa får katalog automatiskt och andra inte. Hööks har svarat att om man inte beställt på postorder måste man beställa katalogen om man vill ha den (eller hämta i butik).
Det finns tyvärr ingen automatisk koppling snart kundklubbsmedlemmar får den (dumt nog).
Trots detta så får vissa som inte handlat på postorder katalogen, och vissa som har handlat på postorder får den inte.
Nu har jag bara kollat på nätet än och allt nytt har väl inte kommit ut än.
Men något som jag ändå noterat som faktiskt gör mig ledsen är att de har tagit fram 1, ETT par ridbyxor i plussize storlekar och de finns bara i svart.
Jag tycker det är superbra att det finns storlekar och förhoppningsvis även passform för att passa en fylligare kropp.
Men det känns som ett hån att det bara finns en modell precis som att alla är stöpta i samma form och bara i svart.
De hade väl ändå kunnat kosta på att ha dem i 2 färger till.
Dessutom har jag inte hittat en enda överdel för att passa större.
Tycker gott att de kunnat kosta på att göra några fina toppar/tröjor och jackor även för större människor.
Nu är jag inte ens stor själv men ska man göra något så tycker jag att man ska göra det ordentligt.
Även stora människor lär väl kunna och säkert vilja köpa en outfit med snygga välsittande kläder till vettiga priser.
Det finns ju många stora ryttare så kundunderlag lär ju finnas?
Eller är jag knäpp som reagerar på det?
med tanke på att deras ridbyxor knappt passar folk med storlek 42-44 så har jag inga höga förväntningar om några plus size modeller..Nu har jag bara kollat på nätet än och allt nytt har väl inte kommit ut än.
Men något som jag ändå noterat som faktiskt gör mig ledsen är att de har tagit fram 1, ETT par ridbyxor i plussize storlekar och de finns bara i svart.
Jag tycker det är superbra att det finns storlekar och förhoppningsvis även passform för att passa en fylligare kropp.
Men det känns som ett hån att det bara finns en modell precis som att alla är stöpta i samma form och bara i svart.
De hade väl ändå kunnat kosta på att ha dem i 2 färger till.
Dessutom har jag inte hittat en enda överdel för att passa större.
Tycker gott att de kunnat kosta på att göra några fina toppar/tröjor och jackor även för större människor.
Nu är jag inte ens stor själv men ska man göra något så tycker jag att man ska göra det ordentligt.
Även stora människor lär väl kunna och säkert vilja köpa en outfit med snygga välsittande kläder till vettiga priser.
Det finns ju många stora ryttare så kundunderlag lär ju finnas?
Eller är jag knäpp som reagerar på det?
Var i "min" butik igår. Var nyfiken på att se vad för nytt som kommit in. Men var nog för ivrig för det var tomt på hyllorna, speciellt bland schabrak och grimmor
Fick med mig katalog hem iaf så skall ägna lite av min lediga dag till att gotta mig i den.
Det var min första tanke när jag såg katalogen! Varför valde de DEN bilden? De måste ha fått någon bättre under den photoshooten..Angående katalogen så har jag för mig att man måste beställa den om man inte köpt nått på ett tag?
Och jag tycker framsidan av katalogen var tråkig. Alltså hästen är ju hur snygg som helst men bilden känns platt, tråkig och ofärdig? Som att det fattas nått.
Den vinröda/plommon färgen äääälskar jag! Jag hittade ridbyxor, vaxjacka och lite annat som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Men just nu vet jag inte om jag kommer att ha användning för nått sånt..
Inte knäpp alls. Jag är "större", drar 46-48 på byxor beroende på modell och material. Är sällan jag kan köpa byxor på hööks. Överdelar är oftast bara att glömma. Jag är 180 lång, med "normal lång" överkropp men med stor byst. Vilket gör att många västar går inte att knäppa och tröjor slutar ofta vid naveln. Inte så smickrande
Det var min första tanke när jag såg katalogen! Varför valde de DEN bilden? De måste ha fått någon bättre under den photoshooten..