Sv: "Hästgalna tanter/gubbar" - vad håller ni på med?
KL
HEJ allihopa igen.... Jag lever, Kamel lever och min hall är snart färdig
Jag har saknat er alla här inne men eftersom man måste smida medans järnet är varmt har vi valt att lägga all energi på renoveringen... tyvärr kom en gräslig förkylning som ett satans brev på posten å som vanligt vid såna händelser får jag betala grymt för slarv med astmamedicin och storrökning i 25 år....
Så, jag har inte ens kunnat pussa Kamel på mulen under nästan 2 veckor och gjorde ett litet försök igår men det slutade med ett anfall från helvetet
sååå, det tar nog ett tag innan jag är tbx i sadlen...
Jag har iaf beslutat mig för att göra ett seriöst försök till att sluta med giftpinnarna men är lite orolig för min familjs säkerhet, jag är ju en satkärring i normala fall å då lär jag ju bli rent psykotisk utan polarn mellan fingrarna
MEN, nu är jag iaf tbx i tråden.... har skumläst det mesta å försökt komma ikapp mig lite men ni har ju alla vart så rysligt duktiga på att skriva så det var ju som att läsa igenom en mindre roman...
Kul å läsa om alla enorma framsteg som tagits av många och man blir så glad i kroppen när man känner av all "kärlek" här inne.... Ni är toppen allihopa....
Såg att FB skrivdes lite grann och kan ju passa på å lägga ut migg FB-namn...
Helena Hedenstedt sök å ni ska finna.... släng iväg en vänförfrågan och glöm inte att skriva ett meddelande om vilket Buke-namn ni har.... då vet jag vem ni är
Kram å hej från Kamel å mig för stunden... återkommer senare igen....