Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åh va de där låter härligt o denna årstiden som är så härlig där uppe.
har du ridturer till salu. låter onekligen lockande men har du någon som klarar mig
whiskey medtages självfallet ingår i reseapotek ju
oj oj oj.. mitt medlidande , du har jobb ett tag helt klart , bra träning på tålamod. men inte klipper du väl ?
ledsnar du så skrik på hjälp....
undrar om otyget liksom torkar än mer o murknar ännu mera med tiden så man kan bra borsta bort....funderar vådligt
Ska jag hoppa (inte med kelly då) så lägger jag upp ett skyhögt hinder på 40 cm, gråter en skvätt, gör korstecken, rider fram blundar och ber till gud. Blir sen mycket imponerad av mig själv när jag landat på andra sidan.
S
Det med kardborre har jag också provat. En gång. Sen lärde jag mig att gå en runda med trimmaren innan det blir kardborrar
Jag hade fem hästar som liknade din! Den teknik som funkade bäst för mig, var att gnugga hård på svansen så kardborrarna går sönder då kan man borsta dom ut. Kom ihåg att ta bort alla kardborrar i hagan innan du börjar. Annars tror jag det finns risk att du snart kommer att bli psykisk sjuk!
Du låter precis som jag när jag av någon idiotisk anledning övertalats att hoppa.