Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej... Hmm, jag tror ju att det står mellan Snurrfian och quarter4ever på min ulvlista.

Hjartagna röstade på Snurrfian ganska tidigt, men skulle hon verkligen rösta på sin kollega när de bara är två kvar? Eller är det för att skaffa alibi till Snurris?

Men om quarter4ever är ond, varför lägga en förstaröst på mig när Hjartagna hade två och Snurrfian en?

Eller är det bollen__ som är ond i alla fall? Och försökte rädda Hjartagna? :banghead:

Okej... Hmm, jag tror ju att det står mellan Snurrfian och quarter4ever på min ulvlista.

Hjartagna röstade på Snurrfian ganska tidigt, men skulle hon verkligen rösta på sin kollega när de bara är två kvar? Eller är det för att skaffa alibi till Snurris?

Men om quarter4ever är ond, varför lägga en förstaröst på mig när Hjartagna hade två och Snurrfian en?

Eller är det bollen__ som är ond i alla fall? Och försökte rädda Hjartagna? :banghead:

Om jag velat rädda Hjartagna hade jag väl röstat på Snurrfian eftersom Cirkus skrev att hon var lite sugen att rösta på henne.

@Paddington - det går bra för mig med tidigare DL

Gud så skönt att jag slapp spola ner mig O_o
Då var jag rätt på det att hjartagna hade hjälp - jag tror till och med att jag reagerade på det första gången efter omvandlingen, från att ha varit tillbakadragen till rätt fett teoriinlägg - det var nog inlägget där hon skrev att jag skrev saker så det sprutade godhet ur mig....

Jag tänker att Snurrfian nog kan vara god - jag tror inte att hjartagna hade vågat lägga en alibiröst på en kollega - och jag hade ju luftat misstankar litegrann som jag visserligen hade, men också för att se om någon nappade.

Tänker att även FiaM som la första rösten på hjartagna kan vara god.
Även G_O's röst på henne talar till hennes fördel.

Så kvar är då bollen__ och q ;)

Men jag vetefan

Hmm, innebär detta att Snurrfian är god och Hjartagna röstade där för att hon trodde att det skulle komma fler röster på Snurris.
Eller är det precis det de vill att vi ska tro?
ja du det är antingen det ena eller det andra?
Kanske trodde de att Snurrfian skulle bli utröstad så Hjartagna la sin röst där för att kanske inte bli lika misstänkt?

Om jag velat rädda Hjartagna hade jag väl röstat på Snurrfian eftersom Cirkus skrev att hon var lite sugen att rösta på henne.

Ja det hade du kunnat göra, men jag tror också att det hade varit lite vågat eftersom jag skrämts med att gå med blåslampa efter dom som röstar på en god Snurris

Uppdatering!

Alltså, någon måste skämta aprillo med honom. Det här kunde inte stämma, men resa till Hogwarts blev bara längre och längre och breven tyngre och tyngre. Det senaste illvrålet hade varit tyngre än boken "Den moderna magins historia" och det krävs mycket för att väga mer än 12kg...

Errol var helt klart ingen ungdom längre och han kände varje årsring i sina fjädrar. Han hade fått mycket hjälp av sina vänner, övriga postugglor, men även de började känna att det räckte nu.

Denna gång vinglade han än mer än vanligt och var tvungen att övernatta på puben Tre Kvastar i Hogsmeade innan han fortsatte till Hogwarts, men trots hans förklädnad till Nattuggla så var det någon som såg igenom hans förklädnad och han kom aldrig fram till Hogwarts dagen efter....

Cirkus var Errol, Familjen Weasleys postuggla (brevbärare)

Ja det hade du kunnat göra, men jag tror också att det hade varit lite vågat eftersom jag skrämts med att gå med blåslampa efter dom som röstar på en god Snurris
Ja men då hade jag ju behövt vara rädd för det. Det är jag inte. Du får granska mig hur mycket du vill :) Men det vore roligt att vinna leken så jag ser gärna att vi röstar ut den onde.

Då kan man skriva lite i klartext då. Jag trodde att Q var brevbärare. Därför höll jag henne som god länge. Sen insåg jag att Cirkus var brevbärare. Då kunde ju inte Q ha den rollen och därför blev jag osäker på henne.

Då kan man skriva lite i klartext då. Jag trodde att Q var brevbärare. Därför höll jag henne som god länge. Sen insåg jag att Cirkus var brevbärare. Då kunde ju inte Q ha den rollen och därför blev jag osäker på henne.
Varför i all sin dar trodde du jag var brevis?
Cirkus tyckte jag det var mycket tydligt att hon var brevis, tidigt i leken?

Varför i all sin dar trodde du jag var brevis?
Cirkus tyckte jag det var mycket tydligt att hon var brevis, tidigt i leken?
Hmm, det var inte förrän jag frågade dig om det och läste Cirkus inlägg igen som jag fattade. Jag hade varit blind för dom eftersom jag trodde att det var du som var brevis. Det var lite annat som gjorde att jag trodde att det var du. Kan inte förklara bättre än så, vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar