Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar helt ologiskt om jag vore ulv och skulle vara snurrig nu på slutet, ulvarna är de enda som har full koll just nu... Men jag känner att jag har gjort mitt i den här leken så jag blir inte så ledsen om ni röstar ut mig som god.Hjartagna röstar på Snurrfian då jag tror att hennes snurrighet och sammanblandningar nu i slutet på leken beror på att hon är ulv.
Lite principiellt - om den som röstas ut nu är god så lär det bli hyggligt lätt att hitta de som röstat på den + på Sedna.
Jag undrar var q är - sitter hon i lyan och väntar på att rösterna ska börja trilla in?
Och var är G_O?
Jag fattar ju att ulvarna ligger lite lågt nu och väntar på att det ska rassla till.
Lite principiellt - om den som röstas ut nu är god så lär det bli hyggligt lätt att hitta de som röstat på den + på Sedna.
Jag undrar var q är - sitter hon i lyan och väntar på att rösterna ska börja trilla in?
Och var är G_O?
Jag fattar ju att ulvarna ligger lite lågt nu och väntar på att det ska rassla till.
nej jag sitter och läser det senaste, det har ju vart lugnt idagLite principiellt - om den som röstas ut nu är god så lär det bli hyggligt lätt att hitta de som röstat på den + på Sedna.
Och var är G_O?
nej jag sitter och läser det senaste, det har ju vart lugnt idag
Tyvärr är nog problemen hemmavid olösliga så mår riktigt kasst och har varken, tid ,ork eller lust att vara inne som jag brukar
Jag kommer strax med min röst
Hmm, tror du någon som är osäker kommer våga rösta på Snurris nu när du sagt så?
Det verkar helt ologiskt om jag vore ulv och skulle vara snurrig nu på slutet, ulvarna är de enda som har full koll just nu... Men jag känner att jag har gjort mitt i den här leken så jag blir inte så ledsen om ni röstar ut mig som god.
Finns det plats för fler där?Fy så jobbigt detta blir.
Jag vill verkligen inte att hjartagna ska vara god. Då har jag nära till min toa
Finns det plats för fler där?