Vaaa vill ni ha en uppdatering.....
Är det du som är ond?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem var det som sa att LLs alltid är onda...Är det du som är ond?
Uppdatering
Efter debaclet med Draco och Vingfåle känner sig Hagrid väldigt less både på Trolldomsministeriet och Hogwarts. Här har han ställt upp under alla år, dels genom att skydda Harry och placera honom hos Dursleys men även att ta hand om skogarna runt Hogwarts. Han tänker även på sin älskade Aragog och att han var tvungen att lämna ut honom ensam i den stora mörka, svarta skogen. Då är det väl inte konstigt att när han får ett förslag från den allra mest otänkbara person man kan tänka sig - att han faktiskt överväger det för en sekund. Ja inte bara överväger det, han bestämmer sig att tacka ja till erbjudandet att börja spionera för dödsätarnas räkning....
Hjartagna var Hagrid (Bagare/Dödsätare)
Innebär det att vi skall rösta till kl 11.00 då alltså? Hmm, borde va hemma senast 10.30 så det ska nog gå bra för min del.Om alla vill kan vi köra NattDL så fort dödsätarna bestämt sig och sedan köra DagDL kl 11.00 i morgon??
det går bra för min delOm alla vill kan vi köra NattDL så fort dödsätarna bestämt sig och sedan köra DagDL kl 11.00 i morgon??
Snarast väldigt dålig fokus den här gången, lite för mycket annat som har tagit kraft... Men om du nu är god så tycker jag att du ska läsa vad jag skrev...Grejen är att du har boostat snurrigheten - det känns lite skumt tycker jag.
Du gjorde det framgångsrikt i din första lek och då var du ulv. Nu är du mer rutinerad och borde inte ha så dålig koll -
Fungerar för mig!Om alla vill kan vi köra NattDL så fort dödsätarna bestämt sig och sedan köra DagDL kl 11.00 i morgon??
Du ljuger Hagrid skulle hellre dö än bli dödsätareUppdatering
Efter debaclet med Draco och Vingfåle känner sig Hagrid väldigt less både på Trolldomsministeriet och Hogwarts. Här har han ställt upp under alla år, dels genom att skydda Harry och placera honom hos Dursleys men även att ta hand om skogarna runt Hogwarts. Han tänker även på sin älskade Aragog och att han var tvungen att lämna ut honom ensam i den stora mörka, svarta skogen. Då är det väl inte konstigt att när han får ett förslag från den allra mest otänkbara person man kan tänka sig - att han faktiskt överväger det för en sekund. Ja inte bara överväger det, han bestämmer sig att tacka ja till erbjudandet att börja spionera för dödsätarnas räkning....
Hjartagna var Hagrid (Bagare/Dödsätare)
Kan flytta DagDL till 11.30 - men sedan kommer jag sitta 4h i bil...Innebär det att vi skall rösta till kl 11.00 då alltså? Hmm, borde va hemma senast 10.30 så det ska nog gå bra för min del.
jag sa inte att han var dödsätare - jag sa att han var spion för dödsätarna....Du ljuger Hagrid skulle hellre dö än bli dödsätare
Båda tiderna fungerar för mig!Kan flytta DagDL till 11.30 - men sedan kommer jag sitta 4h i bil...