Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker näsytan att lilltess röst på niyama är ännu skummare än artlines, försöker hon rädda sig själv från en eventuell lottning? Nu lutar det visserligen över mot artline men lilltess gör mig fundersam.
Tycker att det är lite skumt att inte gilla blodgivarrollen. Jag hade inte heller gillat den om jag var ond men den är ju till en fördel att ha om man är på den goda sidan. Så med det motiverar jag min röst på
Lilltess röstar på Niyama
Jag störs nästan mer av @Lilltess röst, att hänga på den svaga teorin skaver nästan mer än att lansera ursprungsteorin.
Jag tycker näsytan att lilltess röst på niyama är ännu skummare än artlines, försöker hon rädda sig själv från en eventuell lottning? Nu lutar det visserligen över mot artline men lilltess gör mig fundersam.
Men det är väl två onda utanför lyan? Så visst skulle det kunna vara ett försök att vinka till ulvarna?Hade det funnits en ond utanför lyan som kände till lyan så hade jag trott att Art var ulv och att Lilltess visade sig lite väl klantigt. Nu vet i fan vad jag ska tro.
Men det är väl två onda utanför lyan? Så visst skulle det kunna vara ett försök att vinka till ulvarna?
Men det är väl två onda utanför lyan? Så visst skulle det kunna vara ett försök att vinka till ulvarna?
Alltså jag blir alldeles snurrig av alla röstningsändringar hit och dit. Håller med om att Lilltess är skum, men jag tycker nog Mirtai är ännu skummare som inte ens har koll på vem som säger vad när hon lägger en röst på den personen.
Habina röstar på mirtai
Då jag tror att hon är en ulv som inte behöver ha koll på vem hon egentligen lägger sin röst på.
fast det var fasen vad det ramla in röster på lilltess medans jag skrev mitt röstningsinlägg!Inte lätt det här med första dl!
Det som jag finner mest konstigt så här långt så är det Artlines och Lilltess motiverande i sina röster på Niyama
Nu har det varit väldigt lite att ta på men jag reagerar på att Lilltess följer Artlines röst så pass fort och med i stort sett samma motivering
Det känns väldigt ulvigt för mig att göra på det viset därför
quarter4ever röstar på Lilltess