Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad spelar det för roll om hon försöker rädda sig från lottning eller inte?
Ingen alls, nu ska jag försöka formulera mig vettigare när jag har ett ordentligt tangentbord som gör som jag vill. ;) Det jag menade var att fram till Lilltess la sin röst så var det bara en röst på alla som hade röster, Lilltess väljer att lägga sin röst som en andra röst på en svag teori och jag funderade på om det var ett försök att rädda sig själv från en eventuell lottning. Nu slog det tillbaka direkt men det är ändå en tanke.

Och hur hade du tänkt att de skulle veta vem de skulle vinka till?
Snarast ett försök att göra lyan uppmärksam på dem, det vet ju inte vilka som ingår i lyan, men de vet ju att det finns en lya och det är rätt bra för den onda sidan om lyan och de onda utanför lyan vet om varandra även om de inte kan prata med varandra.

Idahoe röstar på Lilltess

Eftersom Niyama flera gånger i anmälningstrådar såväl som lekar har klargjort sin åsikt om rollen blodgivare, så känns det väldigt udda att följa en sådan röst.
Artlines röst var udda, men att följa efter den känns ännu mer udda faktiskt.

Tycker du det spelar roll att @Niyama nämnt det i anmälningstråden?

Jag tycker ju egentligen också att det var lite skummare av Lilltess att haka på teorin än att Artline lanserade den. Men rösterna på Lilltess nu gör mig nervös. Sen har jag fått för mig att Lilltess kan spela lite skummare än Art?

Ingen alls, nu ska jag försöka formulera mig vettigare när jag har ett ordentligt tangentbord som gör som jag vill. ;) Det jag menade var att fram till Lilltess la sin röst så var det bara en röst på alla som hade röster, Lilltess väljer att lägga sin röst som en andra röst på en svag teori och jag funderade på om det var ett försök att rädda sig själv från en eventuell lottning. Nu slog det tillbaka direkt men det är ändå en tanke.

Snarast ett försök att göra lyan uppmärksam på dem, det vet ju inte vilka som ingår i lyan, men de vet ju att det finns en lya och det är rätt bra för den onda sidan om lyan och de onda utanför lyan vet om varandra även om de inte kan prata med varandra.

Fast ville Lilltess bara förbättra för sig själv så måste det ju finnas andra teorier än att bara följa en som baserar sig på vad jag tycker om en roll.

cirkus röstar på FiaM

Tycker att hon är lite kontaktsökande med sin bula och att hon hakar på detta med godissnacket - jag tänker precis som bsf att ulvarna har ett gäng utanför lyan som de vill hitta och de utanför lyan vill också bli hittade så den typen av kontaktsök kan vara just av den arten.
Vilken bula? Jag frågade Lilltess om hon hade missat väggen eller fått en bula eftersom det tog henne två försök att komma igenom.

Och hur menar du att det skulle kunna vara ett försök att göra lyan uppmärksamma?:confused: Det får du nog utveckla jag fattar inte alls.

Givetvis är det en fördel för dem om de vet om varandra.

Hmm..vad många röster det blev på lilltess...vet inte riktigt vad man ska tänka om det, nog var det skumt att hon följde med på en så dålig teori men så många röster?!

Hmm..vad många röster det blev på lilltess...vet inte riktigt vad man ska tänka om det, nog var det skumt att hon följde med på en så dålig teori men så många röster?!

Egentligen är det väl inte så konstigt med dessa röster, men jag nojar att det är ett försök att rädda Art. Har för mig att Lilltess kan lägga rätt skumma röster även som god och bli lynchad tidigt, om jag minns rätt?

Jag tycker ju egentligen också att det var lite skummare av Lilltess att haka på teorin än att Artline lanserade den. Men rösterna på Lilltess nu gör mig nervös. Sen har jag fått för mig att Lilltess kan spela lite skummare än Art?

Samma här, så känner jag också:crazy:

Dessutom blir jag nojig över att vi verkar tycka lika om många saker. :cautious:

Men snälla, titta på vad Paddan svarar mig tidigt i den här leken, om ni nu har missat att jag avskyr den rollen.

Men alltså helt ärligt. Det är en lek, motiveringen till rösten jag fick var för att jag sa att jag sprang in i en vägg, den reagerar ingen på. Vi alla griper halmstrån, alla lägger konstiga röster.

Men alltså helt ärligt. Det är en lek, motiveringen till rösten jag fick var för att jag sa att jag sprang in i en vägg, den reagerar ingen på. Vi alla griper halmstrån, alla lägger konstiga röster.

Ja visst är det en lek :confused: Rösten du fick var väl jättetidig, det skumma med din röst var ju att den baserades på en åsikt jag har om en roll. En åsikt jag haft långt innan denna lek. Så hur kan den åsikten säga nåt om min roll?

DL 1
18:17 Lobelia röstar på Lilltess
19:49 Blacksmithfarm röstar på Habina
20:02 cirkus röstar på FiaM
20:24 fio röstar på Klara
20:47 niyama röstar på fio
20:50 Klara röstar på cirkus
20:53 Mirtai röstar på Habina
20.55 Artline röstar påniyama
21.04 Lilltess röstar på Niyama
21.06 Mirtai ändrar röst till Klara
21.07 LenaH röstar på Artline
21.08 Koppen röstar på Cirkus

21:15 glömmerallt röstar på Artline
21:15 Niyama ändrar röst till Artline
21:17 Gabby_Ossi röstar på Mirtai
21:20 Idahoe röstar på Lilltess
21:23 glömmerallt ändrar röst till lilltess
21:25 Snurrfian röstar på lilltess
21:26 Hjartagna röstar på mirtai
21:27 LenaH ändrar röst till lilltess
21:30 Habina röstar på mirtai
21:30 quarter4ever röstar på lilltess

Artline: 1
Lilltess: 6
Habina: 1
FiaM: 1
Klara: 2
cirkus: 2
Niyama :2
Mirtai: 3

bollen__ röstar på Artline

Då jag tror att Niyama kan ha rätt i att alla röster på Lilltess kanske är ett försök att rädda Artline lite fint sådär i första DL där alla är förvirrade..

Har tyvärr inte hunnit läsa igenom mer än till cirkus röst på mig och eftersom jag tycker att den till viss del baseras på saker som inte stämmer sticker det i mina ögon
FiaM röstar på cirkus

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar