Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem förutom @bollen__ har inte röstat?
Men alltså helt ärligt. Det är en lek, motiveringen till rösten jag fick var för att jag sa att jag sprang in i en vägg, den reagerar ingen på. Vi alla griper halmstrån, alla lägger konstiga röster.
Ja visst är det en lekRösten du fick var väl jättetidig, det skumma med din röst var ju att den baserades på en åsikt jag har om en roll. En åsikt jag haft långt innan denna lek. Så hur kan den åsikten säga nåt om min roll?
Jo men den var ju uppenbart "oseriös" tycker jag, i ett läge där ingen annan röstat än. Din och @Artline röster fick jag inte den känslan av, men jag kan ha uppfattat er fel.![]()
Fast en åsikt om en roll handlar väl inte om det här spelet?fick känslan av att du högg till lite, så sorryJag ville hellre ha en motivering som handlade om spelet än om någon gillar harry potter godis eller inte, och jag grep efter första halmstrået jag hittade.
fick känslan av att du högg till lite, så sorryJag ville hellre ha en motivering som handlade om spelet än om någon gillar harry potter godis eller inte, och jag grep efter första halmstrået jag hittade.
Fast en åsikt om en roll handlar väl inte om det här spelet?
Min röst var inte seriös. Jag behövde rösta på någon och hann inte söka efter något skumt.Jo men den var ju uppenbart "oseriös" tycker jag, i ett läge där ingen annan röstat än. Din och @Artline röster fick jag inte den känslan av, men jag kan ha uppfattat er fel.![]()
Fast en åsikt om en roll handlar väl inte om det här spelet?
Min röst var inte seriös. Jag behövde rösta på någon och hann inte söka efter något skumt.