Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstarerar även att @Niyama tycker att rollen är :rage:

Själv tycker jag att det är strålande med en roll som kan återuppliva döda 'nnu bättre än spökväckre iom att förmågorna finns kvar, så himla trist att förlora viktiga roller tidigt i spelet.

Jag tycker den är tråkig för att alla brukar börja följa den som väckts och sluta tänka själva, särskilt när den uppväckta behåller sina förmågor. Om man ska ha med den bör den kombineras med en ond självmordsbombare (så var det väl typ alltid förut?). Sen är det klart att den är en stor fördel för goda, men jag föredrar lekar där inte "facit" blir så tydligt.

Jag tycker Habina hittar en väldigt långsökt teori och sedan svarar lite märkligt när Q4 svarar och såklart inte vill åka ut första gången igen. Hon har ju åkt ut först i hur många lekar som helst nu så fattar att hon inte vill göra det igen

Mirtai röstar på Habina

DL 1
18:17 Lobelia röstar på Lilltess
19:49 Blacksmithfarm röstar på Habina
20:02 cirkus röstar på FiaM
20:24 fio röstar på Klara
20:47 niyama röstar på fio
20:50 Klara röstar på cirkus
20:53 Mirtai röstar på Habina

Lilltess: 1
Habina: 2
FiaM: 1
Klara: 1
Fio: 1
cirkus: 1

Artline röstar på niyama

För att hon ogillar rollen blodgivare och den enda som inte drar fördel av den är de onda.. Nu skriver hon dock och förklarar varför hon tycker hon gör. Men samtidigt är händer det ofta att de goda ändå hittar varandra och kan följas så det borde inte spela någon roll om spelaren åkt ut eller inte.

Jag vill rösta innan greys anatomy och hinner inte hitta något annat.

Jag skulle verkligen vilja hiva iväg en röst nu på en gång så jag kan sätta mig med avstängd lur och titta på TV men jag hittar inget vettigt (eller ovettigt...) alls. :arghh:

@Snurrfian - kom och gör något snurrigt så jag kan rösta på dig!

Jag tycker Habina hittar en väldigt långsökt teori och sedan svarar lite märkligt när Q4 svarar och såklart inte vill åka ut första gången igen. Hon har ju åkt ut först i hur många lekar som helst nu så fattar att hon inte vill göra det igen

Mirtai röstar på Habina

Va? Du röstar på mig för att quarter4ever inte vill åka ut?! :eek:

DL 1
20.55 Artline röstar på niyama

Niyama :1

Jag vill bara förtydliga att jag kommer ha dåligt med tid och framförallt dåligt med ork den här leken, RL is kicking my ass big time :meh:

Här verkar det mest varit massa OTande och så en halmstack som det febrilt grips efter - Ungefär som det brukar vara första dygnet alltså :p

Inte mycket att gå efter när man ska rösta dock :(

Mirtai röstar på Habina

Och vad beträffar den "långsökta teorin" så var det 99 % skämt eftersom det inte finns något att gå på. Du blev just väldigt skum i mina ögon. Men jag har svårt att se att du och quarter4ever skulle sitta i lyan ihop och är du eller hon ond utanför lyan så borde ni inte känna till varandra än.

Mirtai röstar på Habina
HM
trevligt med en som förstår hur det känns, men det känns som du blandade ihop Habina och Klara lite i din motivering?

Jag är hemma igen och har läst igenom det ni har skrivit. Jag blev dock av med datorn så jag roar mig med plattan som gör lite som den vill... ;)
Förlåt @LenaH men jag tänkte låta bli att vara snurrig. :)
Så här lång verkar cirkus väldigt på, kan ha med att göra med nattvakten eller sitt behov att vara nära en toalett. Men myrtel var väl inte med i den här leken? :)

Tycker att det är lite skumt att inte gilla blodgivarrollen. Jag hade inte heller gillat den om jag var ond men den är ju till en fördel att ha om man är på den goda sidan. Så med det motiverar jag min röst på

Lilltess röstar på Niyama

Artline röstar på niyama

För att hon ogillar rollen blodgivare och den enda som inte drar fördel av den är de onda.. Nu skriver hon dock och förklarar varför hon tycker hon gör. Men samtidigt är händer det ofta att de goda ändå hittar varandra och kan följas så det borde inte spela någon roll om spelaren åkt ut eller inte.

Jag vill rösta innan greys anatomy och hinner inte hitta något annat.

Fast typ alla borde väl veta att jag avskyr den rollen? Och har du varit med i lekar där blodgivaren väckt någon? Det blir ofta så som jag skriver, och även om goda ofta hittar varandra så blir det ju ännu värre med en blodgivare.

DL 1
20.55 Artline röstar på niyama
21.04 Lilltess röstar på Niyama

Niyama :2

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar