Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ärdet ju så att lyan har några kumpaner att leta fram den här leken. Med det i bakhuvudet så reagerade jag på Habinas kommentar om att vara "mätt efter middagen".
Kan det vara så att hon är en dödsätare som lite diskret vill signa lera till dolores och draco?

Blacksmithfarm röstar på Habina

Nu skrev hon dessutom om smulor...

Jag syftade på middagen som avnjutes vid terminsstarten på hogwarts. :p Smulor är också ett talessätt, men jag förstår att du griper efter halmstrån du med (eller kanske smulor :D).

Ålrajt, jag behöver rösta ganska snart - det är hyffsat sent här och WiFi finns bara på ett ställe så här sitter jag och sambon och han gör väl nytta och jag leker. Han är snart klar och nattvakten som också är här är så jävla läskig och jag vågar faktiskt inte vara här själv med honom. (alltså igår när jag satt här utan sambon så drog han igång en p-rulle på sin mobil....och ni kan ju tänka er hur skraj jag blev när jag upptäckte vad han yttermera pysslade med)

:nailbiting: Rösta för guds skull Cirkus! Vill inte att något händer dig. :eek:

cirkus röstar på FiaM

Tycker att hon är lite kontaktsökande med sin bula och att hon hakar på detta med godissnacket - jag tänker precis som bsf att ulvarna har ett gäng utanför lyan som de vill hitta och de utanför lyan vill också bli hittade så den typen av kontaktsök kan vara just av den arten.

:cautious: Alla bara säger att de har ont om tid och sen ramlar tråden iväg fem sidor? Innan det ens har dragit igång på allvar? :crazy: :D Nåja jag sällar mig till skaran som inte kommer att vara inne så mycket ikväll, jag borde komma hem senast halv nio så efter det kan jag vara med och försöka hitta något till första DL... Så dödsätare, gör gärna bort er nu under dagen så jag vet vad jag ska rösta på i kväll! Räck upp händerna nu! :D

Nu när vi ändå pratar om att gripa efter halmstrån, att q4 har gillat det här inlägget, är det en förtäckt handuppräckning? :cautious:

DL 1
18:17 Lobelia röstar på Lilltess
19:49 Blacksmithfarm röstar på Habina
20:02 cirkus röstar på FiaM

Lilltess: 1
Habina: 1

FiaM: 1

:nailbiting: Rösta för guds skull Cirkus! Vill inte att något händer dig. :eek:

Sambon sitter här än så länge och nu har jag hystat iväg en röst.
(enda fördelen med nattvakten är att han är enarmad så han lär inte kunna hålla fast en och hålla för munnen på en samtidigt - fyfan - så en skulle ju kunna vråla i allafal...typ :nailbiting::wtf:)

Som sagt, halmstrån. Och inte ens speciellt seriöst menat. Men jag tycker att det är lite intressant att du slår ifrån dig så pass kraftigt på alla små försök till teorier mot dig.
så pass kraftigt?
jag vet ju min egen roll och har ingen lust att åka ut först igen.
Är det bättre att inte förklara/försvara sig?

Nu när vi ändå pratar om att gripa efter halmstrån, att q4 har gillat det här inlägget, är det en förtäckt handuppräckning? :cautious:

Detta tycker jag är jättemisstänkt :p Är din kommentar om en förtäckt handuppräckning en förtäckt handuppräckning?

fio röstar på klara

så pass kraftigt?
jag vet ju min egen roll och har ingen lust att åka ut först igen.
Är det bättre att inte förklara/försvara sig?

Självklart förstår jag att du inte vill åka ut först igen. Det är ju öken. Men jag kan ändå inte undvika att lägga märke till att du är ovanligt "bitig" i din respons.

Däremot kan även jag min Harry Potter och slogs av en tanke vid en till genomläsning av leken. Min röst kommer inte hamns på dig ikväll.

Självklart förstår jag att du inte vill åka ut först igen. Det är ju öken. Men jag kan ändå inte undvika att lägga märke till att du är ovanligt "bitig" i din respons.

Däremot kan även jag min Harry Potter och slogs av en tanke vid en till genomläsning av leken. Min röst kommer inte hamns på dig ikväll.
jag vågade gilla det inlägget också:angel:
Men det är klart att jag förstår att alla griper efter halmstrån, smulor, ja vad de än väljer att kalla det för. För det är väldigt litet skrivet som man kan få fram något vettigt ut.

Detta tycker jag är jättemisstänkt :p Är din kommentar om en förtäckt handuppräckning en förtäckt handuppräckning?

fio röstar på klara

Visst finns det typ inget att gå på än, men detta känns väl långsökt? Visst, förtäckt bop men det första jag reagerat på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar