Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta tycker jag är jättemisstänkt Är din kommentar om en förtäckt handuppräckning en förtäckt handuppräckning?
fio röstar på klara
Eh, ja, halmstrån var det ja.
Nu ärdet ju så att lyan har några kumpaner att leta fram den här leken. Med det i bakhuvudet så reagerade jag på Habinas kommentar om att vara "mätt efter middagen".
Kan det vara så att hon är en dödsätare som lite diskret vill signa lera till dolores och draco?
Blacksmithfarm röstar på Habina
Nu skrev hon dessutom om smulor...
Visst finns det typ inget att gå på än, men detta känns väl långsökt? Visst, förtäckt bop men det första jag reagerat på.
Ursäkta tröghet men var ser du kontaktsökande? Jag ser mest en del temabaserat OT och en halmstack.Frågan är om de onda gömmer sig bland de diskreta kontaktsökanden eller om det är de onda som uppmärksammar så saker för att själva försöka söka kontakt.
oj det låter utmattande!Vill bara meddela att jag inte skolkar med flit, det är bara det att mitt RL just nu är som en ulvlek - vem talar sanning, vem ljuger, vem kan man lita på och vem ska man passa sig för...
Ingen fara men jag hade hellre lagt den energin där den hör hemma, dvs här.
De som röstat har haft som teori att den de röstar på kan ha försökt kontakta andra onda.Ursäkta tröghet men var ser du kontaktsökande? Jag ser mest en del temabaserat OT och en halmstack.
Fråga på ny roll är ju inte så konstigt, men jag tycker ändå att frågan är lite underlig - för mig som inte heller lekt med blodgivare förut tycker att det är ganska självklart att den bara kan ge blod en gång.
En annan fråga runt samma roll - och sen ett konstaterande att det är tidernas godförklaring - kan inte annat än hålla med.
Konstarerar även att @Niyama tycker att rollen är
Själv tycker jag att det är strålande med en roll som kan återuppliva döda 'nnu bättre än spökväckre iom att förmågorna finns kvar, så himla trist att förlora viktiga roller tidigt i spelet.
Det som jag undrar är hur denna roll påverkar antalet goda/onda. jag befarar att den gör fördelningen till något fler onda än vanligt
Jag tycker det är en lite underlig kommentar faktiskt.
Jag reagarar lite på det där också - jag tror att hon syftar på den onda spionen, men min spontana tanke var att också betydde - precis som jag är....
Skickar en kramIngen fara men jag hade hellre lagt den energin där den hör hemma, dvs här.
Själv orkade jag inte ens meddela att jag var upptagen av annat!En sak till att börja med är att rätt många säger att de inte kommer ha tid riktigt (särskilt inte idag)-
glömmerallt, Niyama, Lilltess, Idahoe, Snurrfian, Gabby_ossi och Lobelia (tror inte jag missade någon). Nu talar jag från mig själv, men som ulv tyckerjag att det är lite enklare att inte ha så mycket tid för leken. Nu är inte alla dessa misstänkta bara därför, men eftersom det är väldigt tyst på tankar ännu så noterar jag det.
Vill bara meddela att jag inte skolkar med flit, det är bara det att mitt RL just nu är som en ulvlek - vem talar sanning, vem ljuger, vem kan man lita på och vem ska man passa sig för...
Ingen fara men jag hade hellre lagt den energin där den hör hemma, dvs här.