Hedinn
Moderator
Du tror alltså att hela lyan skulle ha outat sig själva redan dag 1 genom att rösta på samma person i lynchen?Dags att teoria lite då. Just nu känns röstlistan mest intressant.
13:14 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
16:04 Snurrfian röstar på Klara
18.04 Mirtai röstar på Snurrfian
18.57 Lenis röstar på Ferrari
19.20 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20.22 Hedinn röstar på Mirtai
20:49 Cirkus röstar på Habina
21:08 Ferrari röstar på Hedinn
21:19 Habina röstar på snurrfian
21:21 Klara röstar på Ferrari
21.26 Ileo röstar på Blacksmithfarm
21.26 Paddington röstar på Klara
21:29 bollen__ röstar på Ferrari
21:29 Gabby_Ossi röstar på cirkus
21:29 FiaM röstar på Lenis
21:30 Ferrari ändrar röst till Klara
21:30 quarter4ever röstar på klara
Det känns lite som att alla som röstade på Klara mycket väl kan vara ulvar.
Snurrfian godförklarade sig själv och röstade senare på Klara med motiveringen att Klara räknar med X och Y. BSF röstar också på Snurrfian och hon visade ju sig ha rätt förra gången. Vad tror jag då? Snurrfian känns osäker. Hon kan mycket väl vara ulv och jag tycker det är misstänkt att hon godförklarar sig själv och röstar ut en god med vag anledning. Å andra sidan röstade hon tidigt och det fanns inte sådär jättemycket att teoria om. Klara sa själv att Snurrfian brukar rösta på henne oberoende av vilken sida hon är på. Snurrfian kan vara både god och ond men jag har en vag känsla som gör att jag håller henne åt de ondare hållet.
Paddington, Jag kan inte anmärka någonting mot hennes inlägg. Antingen är hon en väldigt skicklig ulv eller så är hon god. Det enda som talar emot henne är rösten på Klara och Ferraris kommentar om hennes inlägg kan möjligen tyda på att de är i lyan tillsammans. Jag håller Paddington som neutral än så länge.
Ferrari, kommer med kommentaren om att hon ser fram emot Paddingtons inlägg som många anmärker på. Hon förklarar senare att hon trodde mitt inlägg var Paddingtons men jag köper inte riktigt det. Även om hon var febrig och läste från mobilen så borde hon se skillnad på en nybörjares kommentarer och en erfaren deltagares? (jag kan ha missförstått det här men det känns mysko). Hon ändrar rösten till Klara för att rädda sig själv vilket är förklarligt. Det kanske mer intressanta här är att både Klara och Lenis röstade på henne, Klara kan ha försökt visa vem den onda spionen var i fall hon åkte ut. Jag har ingen direkt känsla om Ferrari men hon har så pass mycket som talar emot henne att jag håller också henne åt det ondare hållet.
Quarte4ever - Var ulv.