Jaha, dags att försöka få någon rätsida på det som skrivits idag. Har skumläst tråden och ska nu gå tillbaka och läsa den mer noga.
Jag börjar med Snurrfians röst på mig. Den var väntad. Snurris gillar att rösta på mig.
Det finns ju inte så mycket att gå på vid första dl och jag vill minnas att Snurris blev lite besviken när hon inte hann rösta på mig i förra leken. Det säger mig inget om Snurrfians roll.
Bsf har röstat på Q. Och jag vet inte om hennes teori är så himla mycket att hänga i granen. Jag tycker inte att Q hänger upp sig mer på fårulven än på någon annan av rollerna hon frågat om. Känns mest som att hon vill reda ut allt som eventuellt skulle kunna dyka upp kring olika roller. Som vanlig med andra ord. Men, till bsfs försvar, det är aldrig lätt att lägga en tidig röst första dagen. Det säger inget om bsfs roll.
Däremot har jag lite svårt att hänga med i bsfs resonemang kring fördelningen. Jag tror ju på max 5 onda från början. Bsf säger att hon håller med, men sedan räknar hon med 5 ulvar, plus den onda tvillingen. Vet inte om hon missförstått mig? Eller om hon inte håller med helt enkelt.
Fast det säger nog ändå inget om hennes roll. Man blir ju inte automatiskt ond för att man inte hänger med i mina tankar.
Postar nu innan jag fipplar bort det här.