Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fettso:
Jag måste bara fråga om fölet hennes var planerat? Det känns som om du hade velat rida din häst ett tag till innan hon blev dräktig, iom att du har börjat så pass tidigt att rida igen? Eller har jag missuppfattat det?
mvh
Vaniljvisp=)
Hej va kul att du träffat nån!!! och att du ska flytta på hästen, tror att ni kan utvecklas MYCKET i godan ro önskar er all lycka och hoppas vi ses framöver på banorna
Ja?
Eller skall jag låta henne stegra på oss i hagen och tro att vi är hennes lekkompisar eller att hon bestämmer över oss?
Hon behöver ett par uppfostrare i hagen. Bara inte Ódinn faller för hennes charm han också Du har inte andra hästar som är mindre förlåtande att släppa ihop dom med? En del ston med föl kan vara ganska beskyddande och hålla andra telningar på avstånd. När hon fattat att hon inte bestämmer överallt kan du börja tycka att hon är äckligt söt igen och ge efter liteVerkligen!!!!
Jag hoppas att Odinn är lekfull med henne nu när han kommer hem imorgon. Men de andra hästarna låter henne göra precis som hon vill och ena stalltjejens dotter springer när Gála kommer i närheten. Så det är klart att hon tror hon kan göra vad hon vill. Det gör jävligt ont att bli sparkad av henne. Hon är fruktansvärt fräck, så detta lilla äventyr hon var med om igår var superbra, hon stod verkligen och tänkte i boxen länge igår.
Jobbigt bara att hon är så äckligt söt. Till och med jag som försöker stänga ute henne vill ju ha med henne upp i soffan och gosa.
Men det är bara att låta bli. Det får inte bli så.
Så det är klart att hon tror hon kan göra vad hon vill. Det gör jävligt ont att bli sparkad av henne. Hon är fruktansvärt fräck, så detta lilla äventyr hon var med om igår var superbra, hon stod verkligen och tänkte i boxen länge igår.