Vad gör vi? Kids edition - del 4

Åh vad härligt, det var typ exakt samma med mina barn! De började prata vid 2,5 typ och det släppte riktigt vid 3, det kommer fortfarande ett år senare nya grejer de berättar om tiden innan de kunde prata, och massor med frågor om varför saker var på ett visst sätt eller varför något specifikt hände en sommardag när de var två år typ 😅. Det är väldigt häftigt!

Ja alltså barnens minne får en ju att inse hur mycket man själv inte minns 😝 Helt orimliga detaljer som för dem är helt självklart att de kommer ihåg!

IMG_0006.webp

En dröm som besannades idag, när Kaj fick bära W + kompis från boxen till hagen 😅 Lite vingligt kändes det nog, dom väger ju ingenting dock

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 394
Senast: Derivata
·
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 305
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 249

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka