Islandshästar inom hoppning

Såg denna på instagram. Det är inte så vackert kanske, men hoppa kan den iallafall
https://www.instagram.com/reel/C5bucyBIyvm/?igsh=MWloZGJ3NDZwenY0MQ==
Haha - ja det kan den ju! Och har ryttare i lagom storlek för hoppning! Det tycker jag annars är det som hindrar mig (som är rätt lång) från att hoppa med islandshäst, tycker inte det funkar så bra balansmässigt (och så kan man riva hindret med sina egna fötter :laugh: ). Har dock periodvis löshoppat en del - bra "hålla-reda-på-benen-övning" och de hästar jag har provat med har tyckt att det är kul!

Liknande trådar

Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Jeps
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: Lavinia
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Emiro
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka