Islandshästar inom hoppning

Såg denna på instagram. Det är inte så vackert kanske, men hoppa kan den iallafall
https://www.instagram.com/reel/C5bucyBIyvm/?igsh=MWloZGJ3NDZwenY0MQ==
Haha - ja det kan den ju! Och har ryttare i lagom storlek för hoppning! Det tycker jag annars är det som hindrar mig (som är rätt lång) från att hoppa med islandshäst, tycker inte det funkar så bra balansmässigt (och så kan man riva hindret med sina egna fötter :laugh: ). Har dock periodvis löshoppat en del - bra "hålla-reda-på-benen-övning" och de hästar jag har provat med har tyckt att det är kul!
 

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
472
Senast: Emiro
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 733
Senast: mamman
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 505
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp