Islandshästar inom hoppning

Såg denna på instagram. Det är inte så vackert kanske, men hoppa kan den iallafall
https://www.instagram.com/reel/C5bucyBIyvm/?igsh=MWloZGJ3NDZwenY0MQ==
Haha - ja det kan den ju! Och har ryttare i lagom storlek för hoppning! Det tycker jag annars är det som hindrar mig (som är rätt lång) från att hoppa med islandshäst, tycker inte det funkar så bra balansmässigt (och så kan man riva hindret med sina egna fötter :laugh: ). Har dock periodvis löshoppat en del - bra "hålla-reda-på-benen-övning" och de hästar jag har provat med har tyckt att det är kul!

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 912
Senast: Kajsalisa
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
296
Senast: Jeps
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
2
· Visningar
203
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V