Gravid och mammaträff i Stockholm

miiiiiiia

Trådstartare
Vi har pratat lite om en gravid/mammaträff i vinterföräldrar tråden, än så länge verkar @Miks , @hvala , @Cocos och jag intresserade av att ses, men tänkte att vi kanske når ut till fler genom en egen tråd!

Finns det fler gravid eller nyblivna mammor som är sugna att ses på en kaffe eller två inom en snar framtid så häng på!
Var eller när är inte bestämt utan det får vi komma på tillsammans!

Alla är välkomna!

Jag hänger gärna med om det råkar vara någon tid/dag då jag lyckas komma loss från hästar, barn med mera :) kanske släpar med mig en unge på snart 2 år dock.

:bump:
Jag är självklart på! Kanske dröjer ett par veckor så mitt lilla knytt hinner skaffa sig lite imunförsvar och folkvett bara :cool:
Vet att när jag och @hvala försökte styra en badhus träff va det en som ville hänga på.. vem va det?! Kan inte hitta dom inläggen i höstföräldrartråden :confused:

Jag hänger gärna på! Och tar troligtvis också med min 2 åring :)
Har ni några planer eller förslag på var ni ska ses? Vet inte om jag känner mig manad att resa lång med en trotsig 2 åring och en pytte bebis ;)

Inga planer än, men ska vi komma till skott så kanske vi kan ses med jämna mellanrum om vi trivs med varandra...;)

Jag ses ju helst på dagtid (lunch/eftermiddagsfika) då jag bara går hemma och inte har så mycket att göra :grin:

Jag kan också ses på dan!

Vart bor alla? Är det lättast att ses inne i stan eller någonstans utanför? Jag bor på mälaröarna men är ganska flexibel. Den enda tiden jag har att passa är hämtning på dagis senast 16.

Vad säger ni om måndag den 17/11?

Mvh Miks

Jag kan också ses på dan!

Vart bor alla? Är det lättast att ses inne i stan eller någonstans utanför? Jag bor på mälaröarna men är ganska flexibel. Den enda tiden jag har att passa är hämtning på dagis senast 16.

Vad säger ni om måndag den 17/11?

Mvh Miks
Jag bor i Bromma. Måndag skulle passa mig bra.

Det finns ett trevligt café i Åkeshov som har både lunch och fika, Café Blomma. Bra parkeringsmöjligheter, precis vid t-banan och hundar är tillåtna (om det är viktigt för någon).

Jag bor i Bromma. Måndag skulle passa mig bra.

Det finns ett trevligt café i Åkeshov som har både lunch och fika, Café Blomma. Bra parkeringsmöjligheter, precis vid t-banan och hundar är tillåtna (om det är viktigt för någon).
Det var ju nära! Funkar bra för mej!

Mvh Miks

Jag är visst inte med i sommartråden längre. Tidigt missfall. Då kanske jag inte riktigt passar i teamet längre :p är iofs fortfarande mamma till en 1.5-åring.

Det är klart du passar i teamet! Jag vill gärna träffa dig :)
Nejmen :o spännande!

Jag bor i tungelsta. Föräldraledig f.n och alltså även ledig den 17:e. Tar mig i princip överallt ganska enkelt med pendeln så det spelar ingen jätteroll var någonstans det blir. Caféet i åkerhpv, är det lätt att komma till med tunnelbanan?

Åh, det går inte att ta fredag 21/11 istället? Då passerar jag Stockholm tillsammans med Axel 9 månader. Skulle tycka det vore superkul att få träffa er :)

Nejmen :o spännande!

Jag bor i tungelsta. Föräldraledig f.n och alltså även ledig den 17:e. Tar mig i princip överallt ganska enkelt med pendeln så det spelar ingen jätteroll var någonstans det blir. Caféet i åkerhpv, är det lätt att komma till med tunnelbanan?

Då bor du på samma ort som jag! Vi kanske har träffats rent av?

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 901
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 433
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 189
Senast: Gunnar
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30