Vad är din fråga?Det var inte min fråga.. läs vad jag har skrivit ist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är din fråga?Det var inte min fråga.. läs vad jag har skrivit ist
Jag tror också det.Jag tror att ett KK-förhållande kan bli väldigt knepigt när (romantiska kärleks)känslor är inblandade från något håll.
Jag undrar fortfarande vad du vill göra med den informationen? Vad är syftet med att be om erfarenheter om KK-förhållanden som är spunna ur en tidigare relation, om det ändå inte kommer bli så?Jag tror också det.
Jag ansluter mig lite till de som frågar vad din fråga är. Eller, du ställer ju en fråga i inledningen men i kontexten av ditt förhållande så hänvisar jag till mitt andra inlägg. Vad andra har för erfarenheter är egentligen ingenting att basera eventuella beslut på din egna relation på heller.Det var inte min fråga.. läs vad jag har skrivit ist
Ville bara höra om ngn här inne har varit med om det. Och hur det har gått.Jag undrar fortfarande vad du vill göra med den informationen? Vad är syftet med att be om erfarenheter om KK-förhållanden som är spunna ur en tidigare relation, om det ändå inte kommer bli så?
Så du vill inte ha ett kk-förhållande?Nä. Jag frågade bara om det var det han ville. Jag vill inte ha ett kk förhållande. Då har jag hellre det med ngn jag inte har känslor för
Alltså, vill man egentligen mer så är det i regel ett recept på något väldigt destruktivt. Svårt att släppa tanken på relationen man önskat om man ändå gör ungefär som innan, om än i mindre doser och med en annan etikett. Min erfarenhet är också att det blir svårare att se någon annan som en potentiellt kärlekspartner fullt ut om man inte riktigt kan släppa taget. Att ligga med ex där det hunnit gå lite tid emellan och där båda gått vidare kan väl däremot funka ibland.Ville bara höra om ngn här inne har varit med om det. Och hur det har gått.
Nu har jag fått en del svar på det.
Mest av nyfikenhet,inget annat
Jag ansluter mig lite till de som frågar vad din fråga är. Eller, du ställer ju en fråga i inledningen men i kontexten av ditt förhållande så hänvisar jag till mitt andra inlägg. Vad andra har för erfarenheter är egentligen ingenting att basera eventuella beslut på din egna relation på heller.
Va bra att det finns så många experter på detta forum som kan sia i framtiden.Så du vill inte ha ett kk-förhållande?
Han vill inte ha ett kk-förhållande?
Så varför skulle ni då ha ett kk-förhållande?
Men sist och slutligen, vad vill du? Och kan detta förhållande ge dig det (vilket det känns mer och mer att det inte kan)
Det är väl ingen som siat om framtiden. Bara undrat vad du vill utifrån vad du skriver i denna tråd och i din förra.Va bra att det finns så många experter på detta forum som kan sia i framtiden.
Suck...
Om det var jag som ville mer än vara kk så skulle det tära för mycket på mig att vara kk och även göra annat. För mig tror jag inte ens det skulle fungera med bara kk utan några andra saker att göra tillsammans.Jag och min partner har varit tillsammans i 10 månader. Vi träffas regelbundet.
Vi har mycket känslor för varandra men vill lite olika i relationen.
Vi har pratat om att vara kk men fortsätta att träffas och även göra andra saker.
Någon på detta forum som har varit med om liknande situation?
Detta är andra tråden om denna mannen. Är han verkligen någonting att ha? Han träffar någon annan och säger att han har känslor för er båda. Det är helt okej om du också vill leva så, men vill du verkligen leva så?Jag och min partner har varit tillsammans i 10 månader. Vi träffas regelbundet.
Vi har pratat om att vara kk men fortsätta att träffas och även göra andra saker.
Men återigen så kokar ju allt ner till vad DU vill. Varför är du beredd att ta ett steg bakåt för denna man/förhållande? Ett steg som du ju egentligen inte ens vill ta?Va bra att det finns så många experter på detta forum som kan sia i framtiden.
Suck...
Varför har ni pratat om att vara KK? Vem vill det? Vilka fördelar skulle det kunna ha?Jag och min partner har varit tillsammans i 10 månader. Vi träffas regelbundet.
Min erfarenhet är också att bra relationer inte behöver trådar på forum.
Va bra att det finns så många experter på detta forum som kan sia i framtiden.
Suck...
VAD vill han ha då? En kompis? Som han ligger med? Är väl ungefär ... en kk ...?Absolut inte, han har sagt att han inte vill ha ett kk förhållande