Jag tycker det låter som väl dags att ni avslutar er relation eftersom ni inte alls är överens om vad ni vill ha ut av den. Det lyckliga slutet kommer aldrig bli av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var jag som frågade honom bara , vet inte varför egentligen. Han är inte den pratande personen precisMen var kommer tanken på att "bara" vara KK då? Är det du som vill det då?
Men det låter ju inte som att du vill heller? Hoppades du på att han skulle säga att han absolut inte ville det, och då få ett tillfälle att problematisera att han träffar någon annan vid sidan om dig?Det var jag som frågade honom bara , vet inte varför egentligen. Han är inte den pratande personen precis
Men varför stannar du i ett förhållande som gör att du mår dåligt? Ryck plåstret och gör slut du vet förutsättningarna men verkar inte nöjd med dem.Det var jag som frågade honom bara , vet inte varför egentligen. Han är inte den pratande personen precis
Men med dig "är allt komplett"?? Varför vill han då bara ha en kk-relation med dig? Om livet är så komplett i ditt sällskap. Låter som en krok för att hålla kvar dig - som kk och lite underhållning när det passar honom.Han har känslor för oss båda. Henne tr han 1-2 ggr i månaden med mig är allt komplett(enligt honom)
Absolut inte, han har sagt att han inte vill ha ett kk förhållandeMen det låter ju inte som att du vill heller? Hoppades du på att han skulle säga att han absolut inte ville det, och då få ett tillfälle att problematisera att han träffar någon annan vid sidan om dig?
Absolut inte, han har sagt att han inte vill ha ett kk förhållande
Men var det för dig nåt slags försök att avsluta då? Utan att behöva göra slut?Absolut inte, han har sagt att han inte vill ha ett kk förhållande
Vilket problem?Nämen dåså.
Då har ni inte ett KK förhållande.
Vad vill du?
Vill du ha ett KK men inget annat så då ska ni ha inget annat.
Vill både han och du ha det ni har så har ni det.
Med andra ord så förstår jag inte problemet.
Nä så var det inteMen var det för dig nåt slags försök att avsluta då? Utan att behöva göra slut?
Men vad vill du själv? Egentligen är det väl ett ickeproblem eftersom att han ändå inte vill ha en KK-relation?Nä så var det inte
Vad baserar du det på? Vad är destruktivt?Det är bara o lämna. Inget som det finns ngt att bygga vidare på. Det låter destruktivt.
Nä. Jag frågade bara om det var det han ville. Jag vill inte ha ett kk förhållande. Då har jag hellre det med ngn jag inte har känslor för@samband67
Jag har lite svårt att förstå detta nu. Detta är alltså samma man som vill leva i ett öppet förhållande eller hur han nu uttryckte det?
Det var alltså du som nu tog upp kk som alternativ, eller?
Så du vill hellre ha ett kk-förhållande med mannen än ett förhållande där ni också gör annat?
Men snälle världVad baserar du det på? Vad är destruktivt?
Mm förstår. Jag har sagt att jag inte vill det. Då avslutar jag ist.
Då säger han att " jag har aldrig sagt att jag vill ha en kk relation"
Du har två alternativ:Nä. Jag frågade bara om det var det han ville. Jag vill inte ha ett kk förhållande. Då har jag hellre det med ngn jag inte har känslor för
Du var mig en positiv människa. Varför läser du mina trådar om du hakar upp sig så mkt? Värdelöst...? Ursäkta, vem är du att döma?Men snälle värld
Du har skapat tråd på tråd om dettta sk "förhållande" du har med den mannen och det är ju helt uppenbart att det är värdelöst, vilket du nog vet själv också..
Varför annars dessa trådar?
Det var inte min fråga.. läs vad jag har skrivit istDu har två alternativ:
Ha ett förhållande med honom där han även träffar den andra tjejen.
Ni gör slut.
Det finns inte så mycket annat ni kan göra.