Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Kan dricka ett glas vin till en god middag på stan ibland, och tar gärna några drinkar när jag är på semester.
Annars dricker jag inget.
Dricker söta viner och drinkar.

Samma.

Drinkar alá sex on the beach, Cosmopolitan, redbull/jäger osv. Alt rena shottar av tequila. Vin blir mest till middan så det räknar jag inte..

samma

Ojoj, shottar av alla dess slag haha, jäger/redbull, säger även som Elisha drinkar i sex on the beach-style, vitt vin, mörkt öl. :)

Vad är planerna för morgondagen?

Imorgon ska jag hålla hästägaren sällskap och distrahera häst med godis när det är klippning på schemat. Sen är förhoppningsvis ridhuset ledigt så att vi kan prova på att hoppa lite ... det är väl det. Blir vi klara tidiga tänkte jag försöka få på vinterdäcken nu när första snön föll. Känner inte för att chansa med sommardäck om det fryser på nu!

Samma!

Jag ska vara i stallet och pussa på min älskade häst ♥
vara med mina barn och min man. Renovera lite står också på schemat och så fick folk här för sig att jag skulle skriva en bok så började på det ikväll, och fortsätter väl imorgon. Vem som helst kan väl skriva en bok? Försöka i alla fall!

Det första du gör när du vaknar är?

Drar på mig raggsockor och mitt tält till stickad tröja. Elementen fungerar inte riktigt som de ska. Sitter och skriver det här med både raggsockorna, tältet, ytterligare två tröjor, jeans och "fingerlösa" vantar :crazy:

Samma

Idag ska jag göra "glass" på äpplena vi har som behöver göras något med, kanske en bytta med clementiner också, blandar dem med söt mjölk bara och in i frysen. Sen städa, ser ut som tusen svåra år här. En sväng till bibblan och läsa nyutkomna tidningar och lämna igen två cd-skivor med tror jag. Typ det.

Hur långt norrut är det längsta norrut du varit i Sverige?

//r

20.5 just nu men när jag kom hem efter stallet var det nere på 16.5 :crazy::meh: brrr.

Föredrar runt 22....

Samma!

Vi har nästan alltid altandörren öppen året runt då det är så varmt i vår lägenhet, just nu har vi 24 grader.

Vad har du gjort idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 772
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 375
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
84 85 86
Svar
1 713
· Visningar
52 961
Senast: Liten
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka