Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Nej, inte ens en cykel! Eller jo, kanske lite halvt. Jag använder den i alla fall:p

Hur ser en vanlig dag ut för dig?

Klockan ringer mellan 05:30-05:45, gör mig ordning och åker till jobbet. Jobbar mellan 7-16. Kommer hem vid 16:30-17:30 och duschar/badar. Underhåller min katt en stund. Sitter vid datorn en stund och sen lagar jag mat eller städar. Kollar lite på tv och mellan 22-24 går jag och lägger mig.

samma

En vanlig dag för mig kan variera lite, oftast ringer klockan runt 6, vaknar dock självmant mellan 4-5 men går inte upp. Börjar jobba klockan 7, kör lastbil och flyttar pallar, så varje dag är unik. Har jag tur kan jag sluta vid 16, blir oftast vid 17, men kan även bli senare som 19 ibland.
När jag kommer hem kopplar jag av tillsammans med sambon innan jag sätter mig framför datorn en stund och sen går å lägger mig mellan 21-22.

Hur började du med hästar?

På det dummaste sättet man kan.
Mamma köpte en häst utan att säga något till mig fören till precis den var på väg hem till mig. 7 år gammal och visste ingenting om hästar.
Ett halvår senare fick jag en till på precis samma sätt. Fick veta några dagar innan. Men började på ridskola och lärde mig allt eftersom.

Samma.

Vi flyttade när jag var 8-9 år och hamnade mer eller mindre granne (ett hus emellan, där det också fanns hästar) med byns ponnyförening. Var som oundvikligt att jag skulle börja rida :D

Samma

Mamma tog med mig på knatteridning när jag var runt 3 år och på den vägen är det ;) Sen blev det att jag börja på ridskola och sedan skaffa jag egna hästar :) Underbara djur!

Ska du kolla på Idol ikväll?

Nä men flyttar om två veckor så det ska förhoppningsvis ändras.

Om/när du dricker alkohol, vad du dricker du helst då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 772
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 375
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
84 85 86
Svar
1 713
· Visningar
52 961
Senast: Liten
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Nyårsafton i stallet - 2025