Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Jag har lämnat tillbaka sadlar jag haft hemma och provat på hästen, och lånat hem en ny.
Handlat lite och mest bara tagit det lugnt.

Samma.

Imorgon ska jag hålla hästägaren sällskap och distrahera häst med godis när det är klippning på schemat. Sen är förhoppningsvis ridhuset ledigt så att vi kan prova på att hoppa lite ... det är väl det.

Nu är jag lat och återanvänder gårdagens svar om dagens planer .. men dagen föll ut just så. Bortsett från att Volvon surade ur och inte skulle starta. Det är kul med vinter!

Har du nått kul planerat i veckan?

Samma här! Stallen ... det ena mer än det andra men lika kul båda två :) försöka klämma in lite häng med syrran också (förmodligen det med i stallet haha).

Hur hamnade du på buke? (om du kommer ihåg)

På gymnasiet så var det tjejer som satt inne på buke så jag tog en titt jag med, och stannade kvar. År 2003 men läste bara i början och skaffade första nicket 2007.

Samma.

Jag vet faktiskt inte längre. Tror att jag letade efter hästannonser och så landade jag här.
Gjorde också ett nick, tog bort det och gjorde ett nytt några månader senare.

Samma

En slängare.

Har du alla ingredienser till kladdkaka hemma?

ägg
socker
smör
vetemjöl
kakao
vaniljsocker

Just nu lyssnar jag inte på något, men jag hade Fleet Foxes white winter hymnal på hjärnan nyss.

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 370
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
84 85 86
Svar
1 701
· Visningar
52 444
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka