Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Ingenting just nu då jag avslutade min arbetsträning lite abrupt i onsdags.

Bästa jobbet du haft?

Det jag har nu, trivs toppenbra! Deltidare nu, men ska snart gå upp på heltid där jag själv får lägga upp mitt schema med de tider jag vill jobba. Hur underbart som helst! Speciellt när man har häst och gärna är i stallet dagtid om det finns möjlighet (även fast vi har ridhus :p).

Samma

Svårt. Gillade väldigt mycket att jobba i ett stall där jag jobbade från 07.30 till 11.30.
Det var dock extrajobb, men väldigt mysigt! Det negativa var dock att stallägarna var så oerhört snåla och korkade att man blev ju bara förbannad till slut! Men jobbtiderna var perfekta på vintern, för då hann jag rida ponnyn innan det blev mörkt!:)

Samma

Oj, hmm...hittills är det nog när jag säsongsjobbade nu i sommar på en djur/tivolipark som kallsänka :)
Nu blir det förhoppningsvis ett nytt jobb inom kort som konditor :love:

Vad är det bästa som hänt idag?

Senast ändrad:

What?O_o svarade du på fel?:p

Oj, jag vet inte. Inget speciellt faktiskt:o Kanske när jag asflabbade åt ett videoklipp:p

Samma

Hehe, ja jag gjorde det, men sedan ändra jag svaret ;)

Eftersom jag redan svarat på frågan så kör jag samma igen :p
Edit: oj, nu blev de visst fel igen ;)

Det bästa som hänt idag för mig är nog jobbintervjun jag nyss var på, gick kanoners kan jag tillägga :D

Samma fråga :p haha

Senast ändrad:

Det bästa är hittills att jag hade ett bra samtal med min behandlare på äsenheten.

Äter du kött?

Jobbar. Men måndagar är ju en dag med många avsnitt! Ska iaf se Dessertmästarna, Tonårsbossen, Drömkåken och Nya ensam mamma söker sen i efterhand!

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 424
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 765
· Visningar
54 705
Senast: Krålus
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Valp 2024

Hästrelaterat