Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det jag har nu, trivs toppenbra! Deltidare nu, men ska snart gå upp på heltid där jag själv får lägga upp mitt schema med de tider jag vill jobba. Hur underbart som helst! Speciellt när man har häst och gärna är i stallet dagtid om det finns möjlighet (även fast vi har ridhus ).
Svårt. Gillade väldigt mycket att jobba i ett stall där jag jobbade från 07.30 till 11.30.
Det var dock extrajobb, men väldigt mysigt! Det negativa var dock att stallägarna var så oerhört snåla och korkade att man blev ju bara förbannad till slut! Men jobbtiderna var perfekta på vintern, för då hann jag rida ponnyn innan det blev mörkt!
Oj, hmm...hittills är det nog när jag säsongsjobbade nu i sommar på en djur/tivolipark som kallsänka
Nu blir det förhoppningsvis ett nytt jobb inom kort som konditor
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.