Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag antar att ditt svar var på frågan "vad man skulle göra idag?" och att du körde "samma" på den - jag ska iväg på kalas jag, systerdottern fyller år.
Vad brukade du leka som liten som var det roligaste du visste?
Oj mycket! Blindbock var riktigt kul! Burken också! Tjuv och polis såklart också
Jag och min kompis hade också en "egen" lek där vi skulle gömma oss för bilar som kom. Det var typ det bästa som fanns.
Annars så var det Kallicka kallicka som gällde. Otroligt konstigt namn för övrigt..? Man ska vara några stycken, man är utomhus, en står vid en boll och räknar till typ 100, alla andra springer och gömmer sig. När personen har räknat klart ska han/hon försöka hitta de andra, springa till bollen och skrika kallicka kallicka och namnet på personen han/hon hittat. När personen fortsätter leta efter de andra så kan de försöka springa fram till bollen, sparka den och på så sätt frita de som redan hittats.
Jag är dåli på att förklara men nått sånt iallafall
Jag var i princip aldrig med andra barn och gillade ändå inte såna lekar. Min favorit har alltid varit hästarna. Fick min första när jag var 7 år och sen bodde jag i stallet.
Nja, inte det allra vanligaste kanske, men inget konstigt namn heller. Jag heter Ronja.
Om du skulle bjuda 4 personer sammanlagt med dig själv inräknad på en trerättersmiddag av maten du har hemma just nu (du hinner ta upp från frysen och sådär) vad skulle du bjuda på?
Igår red jag en kort sväng i paddocken och samma idag. Kom precis hem från en timmas promenad. Sedan har jag bara slappat och städat lite. Planerat för kalasen vi ska ha nästa vecka.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.