Ooh. Får kolla med dem. Har kikat efter täcken där senaste tiden men de har haft så fullt upp med flytten.Björkis säljer. Olle är ju stor så han har 47, tror 44 är den vanliga. Jag har deras tjockare, det är inte supertjoclt direkt men varmt iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh. Får kolla med dem. Har kikat efter täcken där senaste tiden men de har haft så fullt upp med flytten.Björkis säljer. Olle är ju stor så han har 47, tror 44 är den vanliga. Jag har deras tjockare, det är inte supertjoclt direkt men varmt iaf.
Gör Så!Ooh. Får kolla med dem. Har kikat efter täcken där senaste tiden men de har haft så fullt upp med flytten.
Om det ligger fel så ber jag om ursäkt och mod får flytta det till rätt forum. Men undrar, är det några andra hundar som slickar katterna i familjen? Alltså inte en hund modell mindre utan en nästan färdigvuxen labbe och inte ett litet nosslick utan en riktig tvätta katten över hela ryggen/kroppen? Ser riktigt roligt ut
Ammo tvättar Zeus så fort han får chansen.Om det ligger fel så ber jag om ursäkt och mod får flytta det till rätt forum. Men undrar, är det några andra hundar som slickar katterna i familjen? Alltså inte en hund modell mindre utan en nästan färdigvuxen labbe och inte ett litet nosslick utan en riktig tvätta katten över hela ryggen/kroppen? Ser riktigt roligt ut
Stort grattis! Så otroligt duktigt av er båda Jag gissar att du lärt dig väldigt mycket tack vare henne? Det måste ju ha krävts en enorm mängd träning för att nå så långt som ni gjort, och i så många olika grenar dessutom!Åh jag är så glaaaad !
Igår tog Lyxa och min man sin allra sista uppflyttningspinne i HO2 med en tredjeplats av 44 starter, och är nu alltså klara att flytta upp i klass 3 i både hopp och agility !
Den där hunden alltså !!! Elitlydnad och två lydnads-SM, elitspår och tre bruks-SM, nu i klass 3 i agility. Snart 8,5 år gammal och i toppform!!
Stort grattis! Så otroligt duktigt av er båda Jag gissar att du lärt dig väldigt mycket tack vare henne? Det måste ju ha krävts en enorm mängd träning för att nå så långt som ni gjort, och i så många olika grenar dessutom!
I min värld är det inte normalt.Jg har en sak jag inte kan sluta fundera över.
Min svärmor har 4 frallor, tre tikar varav den ena bara är 8v samt en hane. Hanen är 2,5 år nu och har sedan han var liten varit väldigt "tuff" mot andra hundar och ska flyga på dom och sätta dom på plats. Oavsett ras, storlek, t.om. en tik i höglöp.
Varför? Är det en normalt funtad hund? Ägaren har fått vakta honom mot den nytillkomna valpen då han ska flyga på den med emellanåt.
Jg har en sak jag inte kan sluta fundera över.
Min svärmor har 4 frallor, tre tikar varav den ena bara är 8v samt en hane. Hanen är 2,5 år nu och har sedan han var liten varit väldigt "tuff" mot andra hundar och ska flyga på dom och sätta dom på plats. Oavsett ras, storlek, t.om. en tik i höglöp.
Varför? Är det en normalt funtad hund? Ägaren har fått vakta honom mot den nytillkomna valpen då han ska flyga på den med emellanåt.