Fortsätt uppdatera del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Floki har fått ett stort OK i rumpan när det gäller reflexerna. Ortopeden konstaterade att de kollat på reflexerna på fel sätt på kliniken vi var på innan. Han röntgades igen och man kan ej se något. I övrigt måste han muskla sig i bakdelen då han är jävligt ranglig och lite instabil bak. Annars fanns det inget att hitta. MR om han får problem med något.

Han ser ju ut som en tarm just nu så det kanske inte är så konstigt om han är lite känsligare och instabil i kroppen.
anvtJIml.jpg

Jag kanske missat något men varför är du inte dagmatte längre? :)
Och släpa med sambon söder ut så kan jag låna ut gosig samojed :D

Jag var bara dagmatte på bestämd tid! De behövde hjälp med henne första månaderna bara, men nu lyckas de pussla ihop sina scheman själva så hon kommer endast hit om de ska resa bort eller så. Dvs typ aldrig :down:

Jag var bara dagmatte på bestämd tid! De behövde hjälp med henne första månaderna bara, men nu lyckas de pussla ihop sina scheman själva så hon kommer endast hit om de ska resa bort eller så. Dvs typ aldrig :down:
Åh då är jag med. Vilket sätt att inte resa bort så du får låna samojed :eek: Hoppas dom ska på semester snart :D

Min hade Kerry Blue Terrier och var all about terrier när vi blev ihop. Nu är även han spetsförälskad med en speciell kärlek för samojeder som sagt. "Jag vill ha en fluffig hund" var det sista han sa till mig innan han somnade igår. Vettigt kriterie. :cool:

Haha! Sambon vill ha råtta för att dom är så söta, men han inser i alla fall att han inte ska ha en för han vill inte träna hund, men han vill att jag ska ha en som han kan klappa och gå på promenad med. :rofl:

Hur kul är det att gräva i en gammal oanvänd myrstack? Jättekul, enligt Tinja och Benji. :rofl:

Nu sover de så nöjt efter långpromenaden :love:

Så jäkla trist dag. Beställde jättefina täcken till vovven och de passade inte ens nästan trots att jag tyckte att jag mätt rätt. Verkar supersvårt att hitta nåt som Sherlock inte kommer pinka in i.
Sen kom inte ett DHL-paket som jag förväntade mig (baserat på exakt samma typ av paket från samma ställe, skickat samma tid på dagen osv.) och för första gången på så lång tid jag kan minnas så verkar ett paket ha slarvats bort av PostNord.

Sherlock har dessutom blivit roströd runt munnen, nosen, ögonen och i baken verkligen bara poff från en dag till nästa. Inga andra bekymmer alls. Jag som var så glad över hans kritvita ansikte. Lyckas bara googla mig fram till allergi men han har ingen klåda eller problem med öronen eller nånting så jag vet inte.

Blä.

Så jäkla trist dag. Beställde jättefina täcken till vovven och de passade inte ens nästan trots att jag tyckte att jag mätt rätt. Verkar supersvårt att hitta nåt som Sherlock inte kommer pinka in i.
Sen kom inte ett DHL-paket som jag förväntade mig (baserat på exakt samma typ av paket från samma ställe, skickat samma tid på dagen osv.) och för första gången på så lång tid jag kan minnas så verkar ett paket ha slarvats bort av PostNord.

Sherlock har dessutom blivit roströd runt munnen, nosen, ögonen och i baken verkligen bara poff från en dag till nästa. Inga andra bekymmer alls. Jag som var så glad över hans kritvita ansikte. Lyckas bara googla mig fram till allergi men han har ingen klåda eller problem med öronen eller nånting så jag vet inte.

Blä.
Vad hade du beställt för täcken?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 592
Senast: Enya
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: igbest
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 142
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 764
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar