Då får du ju flytta in i kulltråden!
Haha, men det blir ju ingen parning förrän till våren i så fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får du ju flytta in i kulltråden!
Jag kanske missat något men varför är du inte dagmatte längre?Så har lovat sambon att fråga Lunas ägare (valpen jag varit dagmatte till innan) om hon inte kan få komma hit
Jag kanske missat något men varför är du inte dagmatte längre?
Och släpa med sambon söder ut så kan jag låna ut gosig samojed
Åh då är jag med. Vilket sätt att inte resa bort så du får låna samojed Hoppas dom ska på semester snartJag var bara dagmatte på bestämd tid! De behövde hjälp med henne första månaderna bara, men nu lyckas de pussla ihop sina scheman själva så hon kommer endast hit om de ska resa bort eller så. Dvs typ aldrig
Åh då är jag med. Vilket sätt att inte resa bort så du får låna samojed Hoppas dom ska på semester snart
Det är ju det viktigaste!Min hade Kerry Blue Terrier och var all about terrier när vi blev ihop. Nu är även han spetsförälskad med en speciell kärlek för samojeder som sagt. "Jag vill ha en fluffig hund" var det sista han sa till mig innan han somnade igår. Vettigt kriterie.
Det är ju det viktigaste!
Du kommer inte stå ut en dag ens.Eller hur! Jag förstår inte hur jag ska klara mig med att köpa en retriever. De är liksom... fake fluff
Min hade Kerry Blue Terrier och var all about terrier när vi blev ihop. Nu är även han spetsförälskad med en speciell kärlek för samojeder som sagt. "Jag vill ha en fluffig hund" var det sista han sa till mig innan han somnade igår. Vettigt kriterie.
Haha! Sambon vill ha råtta för att dom är så söta, men han inser i alla fall att han inte ska ha en för han vill inte träna hund, men han vill att jag ska ha en som han kan klappa och gå på promenad med.
Its all about the fluff ju!Eller hur! Jag förstår inte hur jag ska klara mig med att köpa en retriever. De är liksom... fake fluff
Its all about the fluff ju!
Vad hade du beställt för täcken?Så jäkla trist dag. Beställde jättefina täcken till vovven och de passade inte ens nästan trots att jag tyckte att jag mätt rätt. Verkar supersvårt att hitta nåt som Sherlock inte kommer pinka in i.
Sen kom inte ett DHL-paket som jag förväntade mig (baserat på exakt samma typ av paket från samma ställe, skickat samma tid på dagen osv.) och för första gången på så lång tid jag kan minnas så verkar ett paket ha slarvats bort av PostNord.
Sherlock har dessutom blivit roströd runt munnen, nosen, ögonen och i baken verkligen bara poff från en dag till nästa. Inga andra bekymmer alls. Jag som var så glad över hans kritvita ansikte. Lyckas bara googla mig fram till allergi men han har ingen klåda eller problem med öronen eller nånting så jag vet inte.
Blä.