Sv: För alla "nygravida"!
Mitt illamående är helt borta nu och det är så himla skönt! Har blivit som en ny människa och är mitt vanliga lyckliga jag!
Förra helgen berättade vi för våra föräldrar. Först fick sambons föräldrar se nya bilen. De undrade hur det kom sig att vi köpt ny bil. "Jo... I april så är det tänkt att vi ska bli tre" svarade han. Sen följde en tystnad på flera sekunder kändes det som innan polletten trillade ner. Kommer inte ens ihåg vad dom sa, men de tyckte såklart att det var roligt.
På måndagen var vi hem till mina föräldrar för att hämta katterna, som bott där över helgen. De hade ingen aning om att vi köpt ny bil, så de kom ut så fort de såg oss på gatan. De var jättenyfikna på bilen och mamma öppnade bakluckan och sa "här får kattlådorna plats!" "Det är inte bara kattlådorna som ska in där, i april ska det in mer saker!" Hon bara tittade på mig, men fann sig väldigt fort och sken upp som en sol! Pappa satt då i förarsätet och när han kom ut frågade mamma om han hörde vad jag sagt. Det hade han inte. "De ska in med mer grejer än bara kattlådorna" sa mamma, fast pappa fattade ingenting.
Inte förrän hon sa att vi skulle in med barnvagn i vår så fattade han och han sken också upp som en sol!
På måndag ska jag berätta på jobbet i samband med att hela avdelningen är samlad i ett annat ärende. Sen vet de flesta och det är bra, för magen börjar faktiskt synas under tröjan nu.
1aknodden: v. 5 (enlig egen beräkning)
Sofflan82: v. 6 (5+0)
Eddvin v. 9
MayDay: v.9 (8+0)
viv: V9 (8+3)
f-virrad: V11 (10+0)
Tjej86: vecka 11 (10+0)
Lottch: v.11 (10+6)
Oregano: v 13 (12+5)
Fiaskurken v.12 ( 11+3) -visade det sig efter UL
Zody: v.14 (13+1)
Mikan: v 14 (13+0)