Jag fick rätt många napp när jag sökte självmordspilot till min, så kan nog låna ut någonVette tusan om jag vill göra det själv faktiskt la ut en film på insta och frågade mina kära vänner om någon var sugen. Fick inget napp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick rätt många napp när jag sökte självmordspilot till min, så kan nog låna ut någonVette tusan om jag vill göra det själv faktiskt la ut en film på insta och frågade mina kära vänner om någon var sugen. Fick inget napp...
Min blir så oerhört stressad när jag lämnar henne i boxen då jag är ute med den andra hästen. Vet inte riktigt hur jag ska jobba med det. Hon behöver ju lära sig att acceptera läget, men trist att hon ska bli sjöblöt av svett efter en halvtimme ensam inne. Vågar inte lämna henne i hagen, tror hon spränger staketet då. Nån som har idéer? Ger henne hö och vatten, hon äter en del i alla fall.
De är ju så kul att få starta lite förskola!Åh så mycket ni gör. Min går på lösdrift och har inte sett en pryl eller bom
Ja men det lilla jag sett av honom är han så himla omogen och ofärdig så jag väntar minst ett år till.De är ju så kul att få starta lite förskola!
Duktiga , och vilket kul schabrakIdag var dagen. Dags för trav! Hon är så snäll och hon förstår så snabbt. Idag var tredje gången jag satt på henne sen 1a oktober. Kan styra hjälpligt i skritt, stanna och starta.
Inte en spänning när vi började trava, så vi knäppte lös henne och hon travade snällt på spåret och saktade av när jag bad henne nästan ett helt varv
höstens mål är uppnått, att trava lös. Hon får räknas som inriden för kanske törs jag aldrig galoppera
Ska rida några gånger till, snart fryser det på. Sen blir det nog vila runt 3 månader med nån promenad och kanske lite löshoppning.
Hon är världens bästa
tänk vilken tur att det var just hon som jag tog emot i famnen för snart 2,5 år sen
Visa bifogad fil 156237
Jaa flamingos beställt från Polen för snart 10 år senDuktiga , och vilket kul schabrak