Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer behöva plocka två vargtänder till våren, men tandläkaren tyckte inte det var värt att försöka ta dem nu, blir ett allt för stort ingrepp.
Jag kan nog inte återge exakt vad tandläkaren sa men gör ett dåligt försök.Varför skulle det vara ett större ingrep nu än till våren? Bästa är vanligen att ta dem så tidigt som möjligt, de blir ju bara större och större....
Intressant! Min fick dra sina i våras, men de var ganska stora.Jag kan nog inte återge exakt vad tandläkaren sa men gör ett dåligt försök.
Som det ser ut nu så syns de inte mer än som en liiiiiten prick. När första mjölktandsbytet kommer (ingen tendens alls till det än, men hon är ju precis fyllda två) trycks de troligtvis fram lite till och blir eventuellt lite lösa - lättare att ta.
Om detta stämmer eller inte? Jag vet inte, jag kan för lite om det, jag har ju varit förskonad från vargtänder på tidigare unghästar. Men jag tar till mig och läser på! Tack för att du säger till!
Jag kan nog inte återge exakt vad tandläkaren sa men gör ett dåligt försök.
Som det ser ut nu så syns de inte mer än som en liiiiiten prick. När första mjölktandsbytet kommer (ingen tendens alls till det än, men hon är ju precis fyllda två) trycks de troligtvis fram lite till och blir eventuellt lite lösa - lättare att ta.
Om detta stämmer eller inte? Jag vet inte, jag kan för lite om det, jag har ju varit förskonad från vargtänder på tidigare unghästar. Men jag tar till mig och läser på! Tack för att du säger till!
Herre gud Nova testa underlaget på ridbanan idag. Helt sjukt hur snabbt 4 ben kan röra sig. Förstår inte hur hon fick dem under sig.
Och den ska du rida på
Vette tusan om jag vill göra det själv faktiskt la ut en film på insta och frågade mina kära vänner om någon var sugen. Fick inget napp...Och den ska du rida på
Alltså Nova är helt vild på lina. Bockar, kutar iväg, lagt sig o rullat…. Men så fort jag sitter på är hon en ängel. Vi har bara skrittat, men inga problem.Vette tusan om jag vill göra det själv faktiskt la ut en film på insta och frågade mina kära vänner om någon var sugen. Fick inget napp...
Åh vad skönt. Jag har bara två hästar nu och Jolleboll blir väldigt stressad av att bli lämnad i stallet när jag är ute med min andra. Funderar på om jag törs lämna henne i hagen men då spränger hon nog staketetHar hanterat Doris lite några dagar nu och vad hon är trevlig! Traskar i grimskaft som en gammal ridskolehäst, jättecool i stallet ensam numera och jättegosig. Så tacksam för ägarna till ponnyn hon går med som bara gått iväg med sin häst och lämnat Doris på lösdriften, hon bryr sig inte längre om att bli själv, så SKÖNT.