Födda 2022

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 521
  • Visningar Visningar 75 031
1000002933.webp

Blir mest bara bilder från hagen... Jag glömmer att jag har mobilen när vi gör annat.

Men nu har hon haft ryttare hängandes på riktigt och även i skritt. Lugn och behaglig att göra det jobbet med. Är nog bara att kravla upp nu tror jag, men vill ha någon på marken när jag gör det första gången och då måste det klaffa med stallägaren 😁

Visa bifogad fil 162846
Blir mest bara bilder från hagen... Jag glömmer att jag har mobilen när vi gör annat.

Men nu har hon haft ryttare hängandes på riktigt och även i skritt. Lugn och behaglig att göra det jobbet med. Är nog bara att kravla upp nu tror jag, men vill ha någon på marken när jag gör det första gången och då måste det klaffa med stallägaren 😁
Är alltid själv och det är svårt!
Nu kan jag sitta upp och rida själv men hon har inte riktigt förstått framåtdrivning. Funkar bra från backen, på lina och töm men inte riktigt från ryggen.
Men denhär veckan får vi till ett ryck med hjälp! Så hoppas det sista släpper så kan jag rida själv sen 😃 hoppas vi ska kunna fatta galopp snart! 😃

IMG_0632.webp

Liknande trådar

Avel Årets bruksprov hålls på Strömsholm 17 - 22 mars Anmälningarna till årets bruksprov har öppnats och flera hingstar är redan anmälda. A...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den tyska dressyrryttaren Ingrid Klimke, som deltog i det tyska laget vid VM 2022 och är tidigare europamästare i fälttävlan, har fått...
Svar
0
· Visningar
61
Senast: Gunnar
·
Avel Vi har ingen "riktig" tråd för våra telningar från i våras och somras. Här kan vi följas åt! Min gosse efter King Olymbrio L är...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 589
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 901
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka