Bruksprovet 2025

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 6 952
Tittar man på totalpoängen fick Santorio högst på 20.25. Han var den ende som fick över 20.
Dessvärre passar han inte mitt sto som är åt det gracilare hållet med lite veka kotor. Hoppas att hans storebror Sibelius kommer tillbaka i avel han är perfekt till henne.

Jag missade honom tyvärr, vad sa han?
"The horse just have to stretch himself not too artifical but open his frame and Then he will have a future - otherwise not..." Han sa också att den är väldigt känslig och reaktiv och het och skarp. Gav honom 8 på ridbarhet. Theo Hanzon var mer förtjust och gav 9,5.

Tittar man på totalpoängen fick Santorio högst på 20.25. Han var den ende som fick över 20.
Dessvärre passar han inte mitt sto som är åt det gracilare hållet med lite veka kotor. Hoppas att hans storebror Sibelius kommer tillbaka i avel han är perfekt till henne.
Väldigt glad att han är pappa till min åring! Jag hade först tänkt Sibelius men han var inte tillgänglig 2023 så det blev lillebror. Han verkar vara en fantastisk häst så jag är inte ledsen för det. 😄Hans ryttare skrev nyligen att hon aldrig haft en så enkel unghäst.🥰

"The horse just have to stretch himself not too artifical but open his frame and Then he will have a future - otherwise not..." Han sa också att den är väldigt känslig och reaktiv och het och skarp. Gav honom 8 på ridbarhet. Theo Hanzon var mer förtjust och gav 9,5.
Såg jus att ryttaren lagt upp nya filmer på hingsten på instagram. Han verkar inte ha tagit till sig av kritiken…

Liknande trådar

Avel I nästa vecka börjar det, här är listan från ASVH över vilka hingstar som ska visas fram, vi kan väl fylla i vilka som rekommenderas... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
27 747
Senast: SeagirlM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka