Så man får inte reda på bruksprovsvinnarna heller förrän måndag?Tidigast måndag skulle jag tro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så man får inte reda på bruksprovsvinnarna heller förrän måndag?Tidigast måndag skulle jag tro.
NixSå man får inte reda på bruksprovsvinnarna heller förrän måndag?
Nej de vet inte mer än vi.Kan ju tycka det är lite trist om det är så att de åker hem utan att veta att de är bruksprovsvinnare? Eller vet de?
Så trist.Nej de vet inte mer än vi.
Jag missade honom tyvärr, vad sa han?Jag tyckte Philipp Hess omdöme om Zick Zack var intressant, med tanke på hur hans ordinarie ryttare rider.
Gå in på länken så kan du själv läsa det.Jag missade honom tyvärr, vad sa han?
Han verkade ha en del rätt skarpa kommentarer överlag. Som den hästen han kommenterade var en bra häst för amatörer men inget för sportenJag tyckte Philipp Hess omdöme om Zick Zack var intressant, med tanke på hur hans ordinarie ryttare rider.
"The horse just have to stretch himself not too artifical but open his frame and Then he will have a future - otherwise not..." Han sa också att den är väldigt känslig och reaktiv och het och skarp. Gav honom 8 på ridbarhet. Theo Hanzon var mer förtjust och gav 9,5.Jag missade honom tyvärr, vad sa han?
Får man fråga vilken?Han verkade ha en del rätt skarpa kommentarer överlag. Som den hästen han kommenterade var en bra häst för amatörer men inget för sporten![]()
Minns tyvärr inte, men det står i resultatlistorna!Får man fråga vilken?![]()
Scotland Yard fick den kommentarenMinns tyvärr inte, men det står i resultatlistorna!
Väldigt glad att han är pappa till min åring! Jag hade först tänkt Sibelius men han var inte tillgänglig 2023 så det blev lillebror. Han verkar vara en fantastisk häst så jag är inte ledsen för det.Tittar man på totalpoängen fick Santorio högst på 20.25. Han var den ende som fick över 20.
Dessvärre passar han inte mitt sto som är åt det gracilare hållet med lite veka kotor. Hoppas att hans storebror Sibelius kommer tillbaka i avel han är perfekt till henne.
Såg jus att ryttaren lagt upp nya filmer på hingsten på instagram. Han verkar inte ha tagit till sig av kritiken…"The horse just have to stretch himself not too artifical but open his frame and Then he will have a future - otherwise not..." Han sa också att den är väldigt känslig och reaktiv och het och skarp. Gav honom 8 på ridbarhet. Theo Hanzon var mer förtjust och gav 9,5.
Såg samma sak...Såg jus att ryttaren lagt upp nya filmer på hingsten på instagram. Han verkar inte ha tagit till sig av kritiken…
Det gör det gänget aldrigSåg jus att ryttaren lagt upp nya filmer på hingsten på instagram. Han verkar inte ha tagit till sig av kritiken…
Förstår inte varför de tillåts hålla på.Såg jus att ryttaren lagt upp nya filmer på hingsten på instagram. Han verkar inte ha tagit till sig av kritiken…