Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu minns jag inte vad det var för stam på din, men vad tror du hon landar på?Hon blev två år förra veckan, 3e juli. ️
Så kul att följa hennes utveckling. Hoppas kunna sitta på henne i höst och rida lite till våren
Mätstickan står på 149cm
Visa bifogad fil 148874
Hon är e. Magic Park (SWB) och u. Mitt haflingersto. Pappa är runt 168 och mamman är 146.Nu minns jag inte vad det var för stam på din, men vad tror du hon landar på?
Grattis och vad roligt!En liten uppdatering från mig.
I maj sålde jag fina Marvin till en familj som kommer ha möjlighet att förvalta hans hopp-kapacitet bättre än mig. De äger även Marvins bror (samma mamma) också
Jag själv har köpt mig ett ett stoföl av en helt annan ras - nämligen Irish Cob, hon flyttar hem till mig i oktober
Så himla fin!Frambenen kan vi la tacka Quintero-blodet för... Men satan vad hon hoppar genom kroppen! Kul tycker hon det är också och gör det så galet lätt.
Visa bifogad fil 150102
Hälsade på Calle igår. Uppställningen kanske inte är snyggast men det är ju Calle! Jämförde rumpor (haha) och han har fått sin mammans fullblodsrumpa, syns väl när man tittar på de andra i hagen. Tycker han har växt sen jag var där senast vilket inte var så länge sen.
Men han har ju ingen kropp?! Eller så är man mer van vid tjockare hästar.
Jag måste ta mod till mig att boka röntgen och även undersökning av hans opererade ben/hov och se hur prognosen är för ridhäst.
Har han? Kanske är för vanligt med tjockisar då….Haha, vad då, han har ju en helt normal kropp ju?
Min är snarare för tjock, iofs ett "lyxproblem" med en unghingst... fast jag föredrar nog att de är lite svårfödda.
Tycker Calle ser fin ut. Min är klotrund. Inte fet med depåer, men typ jämntjock. La på mammans sadel, hon är renrasig haflinger. Brukar visserligen vara slimmad, men ändå, ingen smal bom. Men den var på tok för smal för Nova.
Ja jag vet det var så med min förra unghäst. Utan att liksom tappa men jämnade ut sig.Lite tröst - unghästar är ofta ganska runda över ryggen, och kan faktiskt gå ner i bomvidd när manken "kommer upp" mera.