Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte K-vit för barnets skull eller tar jag helt fel? I så fall tycker jag det känns lite taskigt att avstå bara för att ma själv vill ha allt så naturligt som möjligt.
Outhärdlig är nog mer rätt ord när man vill ha EDA
Hur som helst, jag tycke ALLA som fått ur sig en unge ska vara stolta, oavsett hur det gick till!
Skillnaden på nu och förr är väl att det nu (tack och lov) är rätt ovanligt att kvinnor och barn dör i samband med förlossning.
Fast krasst sett så har ju u-länder utan god sjukvård betydligt högre procent både barna- och mödradödlihet än vad vi som har haft turen att ha det har... Men det är klart om det är viktigare att allt är naturligt än att det verkligen går väl i slutändan, då är ju ditt resonemang fullt logiskt....
Själv hade jag nog klarat mig på stenåldern oxå o mina två barn oxå. Jag har haft enkla graviditeter o dito förlossningar o friska barn. Jag har dock flera vänner som defintivt inte hade funnits längre alt deras barn hade inte gjort det om vi inte haft den förlossningsvård vi har....
Jag hade dött
Iofs inte i förlossning utan av mitt X men det hänger ju ihop.