Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men det var ingen dum idé, tackar för detta
Hehe, kan tänka mig det, man blev dock lite hemmablind och tyckte att andra hundar var ganska små, särskilt då vår var stor till och med för att vara en irländsk.
Men jag ska lägga fram skotsk hjorthund som förslag
Jag fick hem en liten Faraovalp för en dryg vecka sedan. Har sedan tidigare hennes moster också.
Så nu har jag två underbara faraotjejer
Usch, jag får ont i hela kroppen när jag läser det där. Liten Björne Stort lycka till i morgon och håller med R_C - ruskigt snyggt halsband!
Kollektionen hette någonting med chihuahua och mitt var tyvärr i den största storleken dom hade. Som störst 28,5 cm Halsbandet är från Jokke och jag hittade en bild där man ser färgen bättre http://www.zoomarknad.se/images/products/large/00013363.jpeg
Det kanske finns någon storlek större någon annanstans?
Namntaggen kostade förövrigt bara 99:- inkl gravyr och fanns i massa storlekar och färger, med eller utan stenar.
Vi har varit på vår första lydnadsträning idag. Väldigt skoj och japp - matten har blodad tand! Hädanefter ska vi försöka att åka på varje tisdagsträning.
Vad spännande med valpar! Vilken uppfödare är det?
Jag fick hem en liten Faraovalp för en dryg vecka sedan. Har sedan tidigare hennes moster också.
Så nu har jag två underbara faraotjejer
Amenvafan? VARFÖR göra vinthundshalsband till.. chihuahuor..?
*suckar åt att ingen kan göra vettiga, breda halsband till mina damer*
*suckar åt att ingen kan göra vettiga, breda halsband till mina damer*
Du får köpa en valp Då hr du en bra anledning till att köpa halsbandet