Red_Chili
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat på Doggear (den där webshopen sidan för vinthundar)? Annars fick jag tips om ett ställe i England som gör jättefina halsband på beställning. Hideandcollars punkt co punkt uk (man får ju inte länka ) heter sidan. De är handsydda och riktigt fina! Dock tar det en stund att få halsbandet eftersom det sys efter beställning, men det kan det ju vara värt. Dafne har två kompisar med halsband därifrån.
En.. ett.. ett monster menar du?!
Klart ni ska ha en Hjorthund!!!!
Jag hade Irländare som ras nr 1 tills jag träffade min förta hjort
Dom är både hälsosammare och (harkel) vackrare än vargarna, och så har dom samma underbara temperament!
Skickar ett litet PM
kl
Grattis till alla nya valpägare i tråden! Mer bilder
Kan även informera om att det verkar som att min man har gett tummen upp för skotsk hjorthund
Vi har hittills vart oeniga och har kollat efter olika raser, men han gillade denna direkt, (han liksom jag älskade ju vår irländska) men han ville ha en mindre ras denna gången, då denna verkade vara i godkänd storlek så har vi kompromissat helt enkelt
En.. ett.. ett monster menar du?! Aldrig i livet! Det räcker så gott så med att vänner skaffar små odjur som jag får träffa ibland och pussa på när de är utomhus och söta och glada samtidigt som jag slipper ansvaret och slipper betala allt de tuggar sönder (fast.. jag såg en förbannat söt valp häromdagen... en liten tik.. släkt med mina damer och fortfarande till salu.. )
Det räcker utmärkt med att du skaffat en riktigt söt liten Vilja! Och vad fint ni bor! och er fina katt.. ÅH! VILL OCKSÅ HA ALLT FINT!
Nu har jag och Philosophia varit på släphareträning
Waha sprang som vanligt som en tok, Zala sprang en liten sträcka för första gången på någon månad och var lycklig, Dafne sprang för första gången någonsin och var absolut duktig!
Kan berätta mer sedan, när jag fått i mig lite mat och fixat bilder
Trött tjej som precis vaknat
Japp! Det tog 2-3 veckor så kom det. Inte alls farligt tycker jag. Och bädden är jättemysig Och nu har vi ju faktiskt fått hem en liten hund som kan använde den också....