Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant! Det är en Whippet.Så söt
Menääää, vad är det för nåt? När man inte ser storleken ordentligt på bild så kan det vara allt från en italienare till whippet till galgo och greyhound haha
Sant! Det är en Whippet.
En finsk. Jag brukar undvika att skriva ut detaljer om mig själv på internet, så jag tror att jag avstår från att berätta.
http://thewhippetarchives.net/details.php?id=227314
Vi är verkligen skitnöjda med rasvalet. Hon är perfekt! Och jag är faktiskt positivt överraskad efter att ha hört hur svåra de är att träna och hur lite will to please de har. Valpen är jätteduktig och lär sig på ett kick. Just nu tränar vi kommando för att gå till höger eller vänster på promenaden. Ligg, hit, nej, sitt och loss funkar för tillfället felfritt (men det brukar ju komma bakslag). Idag blir hon 15 veckor.
Och hon har själv fattat att ifall hon inte får uppmärksamhet genom att hoppa, så lägger hon sig ner och tittar på mig.
Och jag måste verkligen sätta mig in i det här med LC. Jag har ingen aning om hur jag ska göra, när hon får tävla, vilka papper som ska sökas, hur vi sa träna o.s.v. Tur att jag har en massa folk omkring mig som gärna hjälper. Hittills har jag blivit varmt mottagen i vinthundskretsarna härikring
Jag bor inte i Sverige, så jag är mer intresserad av de riktlinjerna som gäller här, men tack!
Och visst är min sjövild, men jag hade Boxer förut, så i jämförelse är Whippeten nästan apatisk
Fin! Men väldigt stor?! Hur hög? Eller luras bilderna?Lite bilder