Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har whippets, är det skillnad mellan könen? Hört att tikarna kan vara lugnare medan hanarna är det mer "go" i.. Sant eller falskt?
En whippet med blå ögon, är det "normalt" eller hur bedöms det på utställning?
Vad kan en whippet-valp (8v) tänkas ha i rygglängd? På ett ungefär då alltså, förstår att det kan skilja sig en del
båda mina hade hurrtatäcke i storlek 35 som valpar. nu har båda storlek 50Vad kan en whippet-valp (8v) tänkas ha i rygglängd? På ett ungefär då alltså, förstår att det kan skilja sig en del
Min är ju 9 veckor, men kan kolla vad har han i sitt Hurttatäcke som han fick med från uppfödaren.
Min salukivalp hade 30 i täcke när hon var 8-9 veckor, så en whippet har säkert detsamma ungefärVad kan en whippet-valp (8v) tänkas ha i rygglängd? På ett ungefär då alltså, förstår att det kan skilja sig en del
Jag har sytt massor. Men använder inte mönster, utan ritar av ett fungerande täcke. Viktigast med kläder till Whippet tycker jag är att ryggdelen är tillräckligt lång. Jag ser gärna att lårenoch halva svansen helt täcks. Sen brukar jag göra hög fleecekrage.Någon här som sytt egna täcken? Finns någon bra beskrivning till whippet?
Min salukivalp hade 30 i täcke när hon var 8-9 veckor, så en whippet har säkert detsamma ungefär
Haha, åh! Visst var det då jag fick gå och hålla i en pinne för att Ebrah skulle följa med? Kanske inte syntes från bilarna att det var en pinne iofs, det var ju mörkt då. Vi var på väg till morsan för att titta på idolInte apropå det men jag såg dig igår
Var hos en kollega som bor rätt nära centrum å när jag skulle därifrån så fick jag stanna för rött i rondellen och då gick du över med dogsen Vid typ 1730 tiden.