Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knuffar upp tråden lite med både positiva och negativa händelser
........
Jag såg väl ut ungefär såhär när hon kommer ut med Excellent och CK.
Så klart Vilja satsade på CK, det är ju den enda rosa rosetten!
Jag hoppar in i tråden
Har en fyra månaders whippervalp vid namn Zelda (Domeldini White Hart Lane).
Har ju bara haft henne 2 månader, men hon har verkligen varit helt fantastisk sedan första dagen, helt underbar valp
Jag hoppar in i tråden
Har en fyra månaders whippervalp vid namn Zelda (Domeldini White Hart Lane).
Har ju bara haft henne 2 månader, men hon har verkligen varit helt fantastisk sedan första dagen, helt underbar valp
@fetange, FY vilket läskigt sår på tassen, men vilken jäkla tur hon måste ha haft som inte fick något brutet... En stor häst på en liten whippet-tass...
Och såklart grattis till alla fina tävlingsresultat! Håller tummarna nu för att ni fixar trippeldiplomet Jag önskar verkligen att något liknande fanns för salukis, men det närmsta som finns där är en "kombinerat-lista" för de som tävlat både LC och utställning under året.
Ja sån jäkla tur! Hästen var broddad med fyra brodd i varje sko också. En brodd träffade nog för veterinären var tvungen att ta bort hud som dött av trycket. Det var mest troligt en brodd eftersom det var på en så centrerad yta.
Årsbästalistan 2014 för lure coursing är sammanställd och Vilja hamnade på en 29e plats av 104 startande tikar. Ett bra resultat även om det var en sämre placering än året innan då hon hamnade 10a av 104 startande. Men så går det när man blir lite för trassmart och börjar gena