Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns den TOTAL SUNDA hundrasen?
nja, eftersom rasavel är = inavel så är det svårt att hitta en ras som inte har någon inavelsdefekt. men förhållandet måste vara så att det är ovanligt med sjuka hundar i en frisk ras. inte att det är ovanligt med friska hundar i en sjuk ras,
Men vad säger en hund i det stora hela? Inget!
Men taxen är väl ingen sällsakpshund...det är ju en jakthund
Men taxen är väl ingen sällsakpshund...det är ju en jakthund
Du har rätt! Det finns verkligen ingen nackdel med en extremitetslös hund!
exakt!
(det e väl en grythund om jag inte minns fel?)
Men då så... Då är ju snart problemet med alla våra hundar över. Det kommer inte att finnas hundar kvar på jordens yta, eftersom man inte får avla på hundar som KAN ge defekta valpar.
Men då så... Då är ju snart problemet med alla våra hundar över. Det kommer inte att finnas hundar kvar på jordens yta, eftersom man inte får avla på hundar som KAN ge defekta valpar.
Bajsningen går nog att lösa, men det blir nog värre med kissturerna.
Blöja?
mun hund orkar springa efter mina hästar. hon gillar att jaga dem i hagen. problemet är att de inte gillar hundar så hon får inte prova följa med på ngn ridtur.
Vi har haft andra hundar åxå ( allt från chiuavua korsning till stövare /blandras) så har ingen av dem kunnat följa med på ridtur. det beror helt på individen.[/QUOTE]
Precis, individen.Men jag understryker sådant som är rasbundet.
Men att engelsk bulldogg är en ras med OVANLIGT många problem går inte att förneka.
Bättre att erkänna det, och sedan ta itu med problemen än att stoppa huvudet i sanden.